Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

Національного університету біоресурсів і природокористування України

  вул. Академічна 20, м. Бережани, Тернопільська обл., Україна, 47501
A
A
A

231 Соціальна робота/І10 Соціальна робота та консультування

Освітньо-професійна програма визначає передумови доступу до навчання, орієнтацію та основний фокус програми, обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для підготовки фахівців у сфері фахової передвищої освіти, перелік загальних та спеціальних (фахових) компетентностей, нормативний і варіативний зміст підготовки фахівця, сформульований у термінах результатів навчання та вимоги до контролю якості вищої освіти.

ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» розробляє освітньо-професійну програму за спеціальністю 231 Соціальна робота/І10 Соціальна робота та консультування для підготовки фахівців у сфері фахової передвищої освіти за обраною спеціальністю згідно Стандарту Затверджено наказом МОН №1004 від 21.09. 2021 року.

Розроблено робочою групою ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» у складі:

Гунчак Ірина Романівна – голова робочої групи, спеціаліст вищої категорії циклової комісії гуманітарних дисциплін;

Рудик Юлія Ігорівна – член робочої групи, спеціаліст вищої категорії циклової комісії гуманітарних дисциплін;

Підлужна Софія Михайлівна - член робочої групи, спеціаліст вищої категорії циклової комісії гуманітарних дисциплін.

 Опис освітньо-професійної програми

СОЦІАЛЬНА РОБОТА /СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ

1 – Загальна інформація

Повна назва закладу фахової передвищої освіти освіти - Відокремлений структурний підрозділ «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України», відділення управління, соціальних наук та екології

Освітньо-професійний ступінь - Фаховий молодший бакалавр

Освітня кваліфікація - Фаховий молодший бакалавр з соціальної роботи та консультування

Професійна кваліфікація -

Кваліфікація в дипломі - Освітньо-професійний ступінь − Фаховий молодший бакалавр

Спеціальність – 231 Соціальна робота/І10 Соціальна робота та консультування

Освітньо-професійна програма - Соціальна робота /Соціальна робота та консультування

Рівень кваліфікації згідно з Національною рамкою кваліфікацій - Освітньо‐професійний ступінь фахового молодшого бакалавра відповідає п’ятому рівню Національної рамки кваліфікацій України

Офіційна назва освітньо-професійної програми - Соціальна робота та консультування

Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра - 120 кредитів ЄКТС

Термін навчання за денною формою здобуття освіти:

  • на основі базової середньої освіти – 2 роки 10 місяців;
  • на основі повної загальної середньої освіти (профільна середня освіта) – 1 рік 10 місяців;
  • на основі диплому кваліфікованого робітника – 1 рік 10 місяців.

Наявність акредитації - Акредитується вперше

Термін дії освітньо-професійної програми - до 2026 р.

Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою - базова середня освіта (з одночасним виконанням освітньої програми профільної середньої освіти, тривалість здобуття якої становить два роки);

  • повна загальна середня освіта (профільна середня освіта);
  • професійна (професійно-технічна) освіта;
  • фахова передвища освіта;
  • вища освіта.

Мова(и) викладання - Українська

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньо-професійної програми - http://www.batk.nubip.edu.ua

2 – Мета освітньо-професійної програми

Формування компетентного конкурентоспроможного фахівця в галузі соціальної роботи та консультування, який володіє спеціальними знаннями, навичками і вміннями, адекватних сучасним соціокультурним умовам.

3 – Характеристика освітньо-професійної програми

Предметна область

Об’єкт вивчення та/або діяльності: особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров'я, соціального функціонування та загального благополуччя.

Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми соціальної̈ сфери або у процесі навчання.

Теоретичний зміст предметної області: поняття, концепції̈ та методи підтримання і надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальної ексклюзії.

Методи, методики та технології: загальнонаукові і спеціальні методи пізнання соціальних явищ; методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп; педагогічні, економічні, психологічні, соціологічні, інформаційно-комунікаційні технології.

Інструменти та обладнання: сучасні інформаційно- комунікаційні технології, інформаційні ресурси та програмні продукти, що застосовуються в соціальній сфері.

4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштування

Фахівець підготовлений до роботи в галузі економіки за Національним класифікатором України: «Класифікатор видів економічної діяльності» ДК 009:2010:

Секція Q Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги:

88 Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання:

88.1 Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб 

88.10 Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів

88.9 Надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання

88.91 Денний догляд за дітьми

88.99 Надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у

84.30 Діяльність у сфері обов'язкового соціального страхування

84.2 Надання державних послуг суспільству в цілому

84.1 Державне управління загального характеру; соціально-економічне управління

Фахівець здатний виконувати зазначені професійні роботи за Національним класифікатором України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010:

2442.2   Соціальний патолог

2446.2 Соціальний працівник

5133 Соціальний робітник

2419.3  Спеціаліст державної служби

2446.2 Соціальний аудитор

3460 Соціальний працівник (допоміжний персонал)

3443 Інспектор з соціальної допомоги

3330 Асистент викладача із соціальної педагогіки

3340 Асистент вихователя соціального по роботі з дітьми з інвалідністю.

Перелік посад, які може обіймати випускник, не є вичерпним.

Академічні права випускників

Продовження  освіти за:

  • початковим рівнем (короткий цикл) вищої освіти;
  • першим (бакалаврський) рівнем вищої освіти.

Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти.

5 – Викладання та оцінювання

Викладання та навчання

Загальний стиль навчання – проблемно-орієнтований. Лекційні курси поєднуються з семінарами, диспутами, «мозковими штурмами» та робочими зустрічами. Широко використовується алгоритмізація навчання. Самостійна робота на основі підручників та конспектів, електронних освітніх ресурсів, розміщених в «Віртуальному навчальному середовищі Moodle», «Хмарному середовищі GOOGLE» консультації із викладачами визначається як особистісно-орієнтована педагогічна взаємодія суб’єктів навчання у закладах освіти, метою і мірою ефективності якої є формування професійної компетентності майбутнього фахівця.

Оцінювання

Тестування, опитування, дискусії, презентації, письмові есе, психолого-педагогічні характеристики, самоконтроль та самооцінка, контрольні роботи, звіти про практику, захист курсових робіт, усні та письмові екзамени, кваліфікаційний іспит, визначення рейтингу студента у кредитній системі освітнього процесу.

6 –  Перелік компетентностей випускника

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів соціальної роботи, та може характеризуватися певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях.

Загальні компетентності

ЗК 1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 5. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 7. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

ЗК 8. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

Спеціальні  компетентності

СК 1. Здатність розуміти сутність, напрямки та види соціальної роботи.

СК 2. Здатність використовувати на практиці знання нормативно-правових актів соціальної роботи і соціального забезпечення.

СК 3. Здатність вести документацію під час виявлення потенційних отримувачів соціальних послуг.

СК 4. Здатність розуміти соціально-психологічні явища, процеси становлення, розвитку та соціалізації особистості.

СК 5. Здатність виявляти потреби населення у соціальних послугах.

СК 6. Здатність організовувати та контролювати надання соціальних послуг.

СК 7. Здатність визначати шляхи подолання соціальних проблем і знаходити ефективні методи їх вирішення.

СК 8. Здатність надавати допомогу і підтримку спеціальним групам клієнтів.

СК 9. Здатність застосовувати сучасні технології та методи професійної діяльності.

СК 10. Здатність до соціальної взаємодії у професійній сфері.

СК 11. Здатність аналізувати та оцінювати результати професійної діяльності.

СК 12. Здатність дотримуватися етики професійного спілкування і стандартів соціальної роботи.

7 – Зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання

РН 1. Здійснювати пошук, аналіз та оброблення інформації для розв’язання професійних завдань.

РН 2. Володіти державною та іноземною мовами у професійній діяльності.

РН 3. Розв’язувати типові задачі в професійній діяльності.

РН 4. Застосовувати інформаційні ресурси та методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп.

РН 5. Застосовувати етичні принцип  і стандарти соціальної роботи у професійній діяльності.

РН 6. Використовувати технології соціальної діагностики, профілактики, корекції із застосуванням сучасних форм та методів професійної діяльності.

РН 7. Застосовувати на практиці нормативно-правові акти з питань надання соціальних послуг.

РН 8. Вести документацію з організації соціального обслуговування та допомоги, обліку та звітності.

РН 9. Здійснювати соціальне інспектування й оцінку потреб уразливих категорій громадян, у тому числі тих, хто опинився у складних життєвих обставинах.

РН 10. Організовувати  заходи з реабілітації, реінтеграції, соціальної адаптації отримувачів соціальних послуг.

РН 11. Аргументувати шляхи подолання проблем та обирати методи їх розв’язання.

РН 12. Знаходити рішення для покращення соціального добробуту і соціальної безпеки громадян.

РН 13. Визначати зміст і види співпраці з представниками різних професій, груп, громад у професійній діяльності.

РН 14. Планувати, аналізувати, контролювати й оцінювати власну роботу і роботу інших осіб у спеціалізованому контексті.

8 – Ресурсне забезпечення реалізації освітньо-професійної програми

Кадрове забезпечення

Розробники програми:

3 спеціалісти вищої категорії,

Всі розробники є штатним співробітниками Бережанського фахового коледжу

Голова робочої групи освітньо-професійної програми: Атаманчук С.В. – викладач циклової комісії гуманітарних дисциплін, спеціаліст вищої категорії.

До реалізації програми залучаються висококваліфіковані педагогічні працівники.

З метою підвищення фахового рівня всі педагогічні працівники один раз на п’ять років проходять стажування, в т.ч. закордонні.

Матеріальне-технічне забезпечення

  • навчальні корпуси;
  • гуртожитки;
  • тематичні кабінети;
  • спеціалізовані лабораторії;
  • комп’ютерні класи;
  • пункти харчування;
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • мультимедійне обладнання;
  • спортивний зал, спортивні майданчики;
  • медпункт;

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

  • офіційний сайт закладу: http://www.batk.nubip.edu.ua
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • необмежений доступ до мережі Інтернет;
  • наукова бібліотека, читальні зали;
  • віртуальне навчальне середовище Moodle;
  • хмарні середовища Google-Apps;
  • пакет MS Office 365;
  • корпоративна пошта;
  • навчальні і робочі плани;
  • графіки освітнього процесу
  • навчально-методичні комплекси дисциплін;
  • навчальні та робочі програми дисциплін;
  • дидактичні матеріали для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисциплін;
  • програми практик;
  • методичні вказівки щодо виконання курсових робіт;
  • критерії оцінювання рівня підготовки;
  • пакети комплексних контрольних робіт.

9 – Академічна мобільність

Національна кредитна мобільність

Право на академічну мобільність реалізується здобувачами фахової передвищої освіти відповідно до «Положення про академічну мобільність у Відокремленому структурному підрозділі «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України».

Підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників у закладах освіти.

Форми атестації здобувачів фахової передвищої освіти

Атестація зі спеціальності здійснюється у формі кваліфікаційного іспиту

Вимоги до кваліфікаційного іспиту

Кваліфікаційний іспит має передбачати оцінювання результатів навчання, визначених цим стандартом та відповідною освітньо-професійною програмою

071/D1 Облік і оподаткування

Освітньо-професійна програма Облік і оподаткування для підготовки здобувачів фахової передвищої освіти ОПС «Фаховий молодший бакалавр» із спеціальності 071/D1 Облік і оподаткування розроблено відповідно до:

Закону України «Про фахову передвищу освіту» від 06.06.2019 року № 2745-VIII;

Стандарту фахової передвищої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2021 р. № 698 «Про затвердження стандарту фахової передвищої освіти зі спеціальності 073 Облік і оподаткування освітньо-професійного ступеню «Фаховий молодший бакалавр», введеного в дію з 2021-2022 навчального року;

Постанов Кабінету Міністрів України: № 1341 від 23.11.2011 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» (в редакції Постанови КМ України № 519 від 26.06.2020); № 266 від 29.04.2015 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» (в редакції Постанови КМ України № 1392 від 16.12.2022); № 1187 від 30.12.2015 «Про затвердження ліцензійних умов освітньої діяльності закладів освіти» (в редакції Постанови КМ України №365 від 24.03.2021);

Національного класифікатора України «Класифікація видів економічної діяльності ДК009:2010», прийнятого та надано чинності наказом Держспоживстандарту України №457 від 11.10.2010 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки України № 47 від 04.01.2023)

Методичних рекомендацій «Розроблення освітньо-професійної програми та навчального плану підготовки здобувачів фахової передвищої освіти», виданих Державною службою якості освіти України та ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», 2022;

Розроблено робочою групою ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» у складі:

РУДНИК Валентина Іванівна – голова робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін;

ТЕРНОВА Ірина Валер’янівна – член робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін;

ДУДКА Уляна Теодозіївна – член робочої групи, канд. пед. наук, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист циклової комісії спеціальних економічних дисциплін.

1. Опис освітньо-професійної програми

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ

1 – Загальна інформація

Повна назва закладу фахової передвищої освіти освіти - Відокремлений структурний підрозділ «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України», відділення управління, соціальних наук та екології

Освітньо-професійний ступінь - Фаховий молодший бакалавр

Освітня кваліфікація - Фаховий молодший бакалавр з обліку і оподаткування

Професійна кваліфікація - 

Кваліфікація в дипломі - Освітньо-професійний ступінь − Фаховий молодший бакалавр

Спеціальність – 071/D1 Облік і оподаткування

Освітньо-професійна програма - Облік і оподаткування

Рівень кваліфікації згідно з Національною рамкою кваліфікацій - Освітньо‐професійний ступінь фахового молодшого бакалавра відповідає п’ятому рівню Національної рамки кваліфікацій України

Офіційна назва освітньо-професійної програми - Облік і оподаткування

Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра - 120 кредитів ЄКТС

Термін навчання за денною формою здобуття освіти:

  • на основі базової середньої освіти – 2 роки 10 місяців;
  • на основі повної загальної середньої освіти (профільна середня освіта) – 1 роки 10 місяців;
  • на основі диплому кваліфікованого робітника – 1 роки 10 місяців.

Наявність акредитації - Акредитація ОПП передбачена  у 2025-2026 навчальному році

Термін дії освітньо-професійної програми - до 01.07.2025 р.

Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою

  • базова середня освіта (з одночасним виконанням освітньої програми профільної середньої освіти, тривалість здобуття якої становить два роки);
  • повна загальна середня освіта (профільна середня освіта);
  • професійна (професійно-технічна) освіта;
  • фахова передвища освіта;
  • вища освіта.

Мова(и) викладання - Українська

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньо-професійної програми - http://www.batk.nubip.edu.ua

2 – Мета освітньо-професійної програми

Формування та розвиток загальних і професійних компетентностей, що направлені на здобуття здобувачем освіти: теоретичних знань, вмінь і навичок ведення бухгалтерського обліку, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків у сфері обліку і оподаткування, підготовка здобувачів освіти до подальшого навчання за обраною спеціалізацією

3 – Характеристика освітньо-професійної програми

Предметна область

Об’єкт вивчення та/або діяльності: теоретичні, методичні, організаційні та практичні засади обліку, контролю та аналізу діяльності суб’єктів господарювання та їх оподаткування.

Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері обліку та оподаткування або у процесі навчання.

Теоретичний зміст предметної області: поняття, категорії, теорії і концепції обліку, аналізу, контролю, оподаткування.

Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, методики, процедури організації і здійснення обліку, аналізу, контролю та оподаткування.

Інструменти та обладнання: сучасні інформаційні системи і комп’ютерні технології̈, стандартні, спеціальні й галузеві пакети прикладних програм обліку, аналізу, контролю, оподаткування.

4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштування

Фахівець здатен виконувати зазначені професійні роботи за Національним класифікатором України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010:

3433 Бухгалтери та касири-експерти

3433 Асистент бухгалтера-експерта 

3433 Бухгалтер 

3433 Касир-експерт 

3439 Інші технічні фахівці в галузі управління

3439 Ревізор 

3439 Інспектор 

3439 Інспектор з інвентаризації 

3439 Інспектор-ревізор 

3442 Інспектори податкової служби

3442 Державний податковий інспектор

3442 Ревізор-інспектор податковий

Перелік посад, які може обіймати випускник, не є вичерпним.

Академічні права випускників

Продовження  освіти за:

  • початковим рівнем (короткий цикл) вищої освіти;
  • першим (бакалаврський) рівнем вищої освіти.

Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти.

5 – Викладання та оцінювання

Викладання та навчання

Загальний стиль навчання – проблемно-орієнтований. Лекційні курси поєднуються з семінарами, диспутами, «мозковими штурмами» та робочими зустрічами. Широко використовується алгоритмізація навчання. Самостійна робота на основі підручників та конспектів, електронних освітніх ресурсів, розміщених в «Віртуальному навчальному середовищі Moodle», «Хмарному середовищі GOOGLE» консультації із викладачами визначається як особистісно-орієнтована педагогічна взаємодія суб’єктів навчання у закладах освіти, метою і мірою ефективності якої є формування професійної компетентності майбутнього фахівця.

Оцінювання

Тестування, опитування, дискусії, презентації, психолого-педагогічні характеристики, самоконтроль та самооцінка, контрольні роботи, звіти про практику, захист курсових робіт, усні та письмові екзамени, кваліфікаційний іспит, визначення рейтингу студента у кредитній системі освітнього процесу.

6 –  Перелік компетентностей випускника

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері обліку та оподаткування або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів економічних наук, та може характеризуватися певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях.

Загальні компетентності

ЗК 1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідом­лювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 5. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 6. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 7. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

Спеціальні компетентності

СК 1. Здатність аналізувати економічні події та явища з огляду на сучасні теоретичні та методичні основи обліку і оподаткування.

СК 2. Здатність використовувати математичний інструментарій для розв’язання прикладних економічних та оптимізаційних завдань в сфері обліку і оподаткування.

СК 3. Здатність відображати інформацію про господарські операції суб’єктів господарювання в обліку, їх систематизувати, узагальнювати у звітності й інтерпретувати для задоволення інформаційних потреб осіб, які ухвалюють управлінські рішення.

СК 4. Здатність застосовувати норми права та податкового законодавства України у практичній діяльності суб’єктів господарю­вання.

СК 5. Здатність оцінювати результати господарської діяльності підприємств на основі знань сучасних методик аналізу.

СК 6. Здатність здійснювати обліково-аналітичні процедури із застосуванням спеціалізованих програмних засобів і комп’ютерних технологій.

СК 7. Здатність перевіряти законність, достовірність, економічну доцільність господарських і фінансових операцій з метою збереження власності, попередження порушень та зло­вживань.

СК 8. Здатність використовувати методи обліку і оподаткування на підприємстві.

СК 9. Здатність використовувати знання національ­них стандартів обліку.

СК 10. Здатність демонструвати розуміння вимог щодо професійної діяльності, зумовлених необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави.

СК 11. Здатність організовувати власну професійну діяльність, застосовувати знання для розв’язання практичних ситуацій, ухвалювати рішення відповідно до законодавства.

СК 12. Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків

7 – Зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти,  формульований у термінах результатів  навчання

РН 1. Знати економічні категорії та закони для розуміння зв’язків, що існують між процесами та явищами в різних економічних системах.

РН 2. Розуміти місце предметної області в загальній базі знань та значення облікової, податкової і статистичної систем в інформаційному забезпеченні користувачів під час розв’язання проблем сфери економічної відповідальності підприємств.

РН 3. Визначати сутність об’єктів обліку і оподаткування для розуміння їх ролі та впливу на результати господарської діяльності.

РН 4. Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання облікових даних для узагальнення економічної інформації.

РН 5. Застосовувати математичний інструментарій для розв’язання прикладних завдань у сфері обліку і оподаткування.

РН 6. Використовувати особливості обліку і оподаткування у професійній діяльності та господарській практиці.

РН 7. Характеризувати господарські операції та процеси, вміти документально їх оформлювати для відображення в обліку підприємств.

РН 8. Формувати й аналізувати фінансову, податкову і статистичну звітність для визначення показників забезпеченості підприємства ресурсним потенціалом та його ефективного використання.

РН 9. Дотримуватися вимог податкового законодавства щодо розрахунку і сплати податків, зборів, обов’язкових платежів, їх обліку та формування податкової звітності суб’єктів господарювання.

РН 10. Формувати і надавати облікову-аналітичну інформацію для ухвалення управлінських рішень з метою підвищення ефективності бізнесу.

РН 11. Визначати й аналізувати фінансово-економічні показники діяльності підприємства для виявлення резервів раціонального використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.

РН 12. Застосовувати спеціалізовані інформаційні системи і комп’ютерні технології для розв’язання задач з обробки даних у сфері професійної діяльності.

РН 13. Аналізувати особливості функціонування підприємств для здійснення обліку їх господарської діяльності.

РН 14. Використовувати нормативно-правові документи і національні стандарти для ведення бухгалтерського обліку суб’єктів господарювання.

РН 15. Володіти державною та іноземною мовами у професійній діяльності.

РН 16. Вміти працювати самостійно і в команді, нести професійну відповідальність за результати роботи, дотримуватися норм та стандартів професійної етики для досягнення спільної мети.

РН 17. Дотримуватися вимог професійної діяльності, зумовлених необхідністю забезпечення економічного розвитку України.

РН 18. Дотримуватися безпеки життєдіяльності та вживати заходів щодо збереження навколишнього середовища

8 – Ресурсне забезпечення реалізації освітньо-професійної програми

Кадрове забезпечення

Розробники програми:

3 спеціалісти вищої категорії, викладачі-методисти, 1 канд. пед. наук.

Всі розробники є штатним співробітниками Бережанського фахового коледжу

Голова освітньо-професійної програми: РУДНИК Валентина Іванівна – викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін

До реалізації програми залучаються висококваліфіковані педагогічні працівники.

З метою підвищення фахового рівня всі педагогічні працівники один раз на п’ять років проходять стажування, в т.ч. закордонні.

Матеріальне-технічне забезпечення

  • навчальні корпуси;
  • гуртожитки;
  • тематичні кабінети;
  • спеціалізовані лабораторії;
  • комп’ютерні класи;
  • пункти харчування;
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • мультимедійне обладнання;
  • спортивний зал, спортивні майданчики;
  • медпункт;

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

  • офіційний сайт закладу: http://www.batk.nubip.edu.ua
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • необмежений доступ до мережі Інтернет;
  • наукова бібліотека, читальні зали;
  • віртуальне навчальне середовище Moodle;
  • хмарні середовища Google-Apps;
  • пакет MS Office 365;
  • корпоративна пошта;
  • навчальні і робочі плани;
  • графіки освітнього процесу
  • навчально-методичні комплекси дисциплін;
  • навчальні та робочі програми дисциплін;
  • дидактичні матеріали для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисциплін;
  • програми практик;
  • методичні вказівки щодо виконання курсових робіт;
  • критерії оцінювання рівня підготовки;
  • пакети комплексних контрольних робіт.

9 – Академічна мобільність

Національна кредитна мобільність

Право на академічну мобільність реалізується здобувачами фахової передвищої освіти відповідно до «Положення про академічну мобільність у Відокремленому структурному підрозділі «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України».

Підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників у закладах освіти.

Форми атестації здобувачів фахової передвищої освіти

Атестація зі спеціальності здійснюється у формі кваліфікаційного іспиту

Вимоги до кваліфікаційного іспиту

Кваліфікаційний іспит має передбачати оцінювання результатів навчання, визначених цим стандартом та відповідною освітньо-професійною програмою

Featured

Урок мужності: від викладача історії до воїна ЗСУ

8 вересня до Бережанського фахового коледжу завітав особливий гість – наш колега, викладач історії, а нині – військовослужбовець ЗСУ, заступник командира 1-ї механізованої роти 1-го механізованого батальйону 156-ї ОМБР, старший лейтенант Віталій Леонідович Скасків.

Featured

Тренінгове заняття з ментального здоров’я як шлях до гармонії та стресостійкості

3 вересня для студентів нашого коледжу спеціальності І10 Соціальна робота і консультування (групи Ср-21, Ср-31) відповідно до Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» лікар-психіатр Христина Жук (за участі викладача циклової комісії гуманітарних дисциплін, к. психол. н., доцента Ольги Макух) провела тренінг з ментального здоров’я. Під час заняття здобувачам освіти була представлена аналітична інформація щодо ментального здоров’я.

Featured

Проведена робота з питань етики працівників соціальної роботи в органах соціального захисту населення та пенсійного фонду України

Етика соціальної роботи, як і будь-яка інша діяльність, має свої основні критерії роботи. Етичні стосунки, які виникають у процесі діяльності, та етична свідомість соціального працівника обумовлюють особливості етичної дії та рівень виконання професійного обов'язку.

Featured

Вербування і тероризм: як не стати жертвою

01 вересня із студентами групи Ат-11 проведено виховну бесіду, присвячену актуальній темі — «Вербування і тероризм: як не стати жертвою».

Featured

Година пам’яті «Микола Косюк – символ незламності» (до Дня пам’яті захисників України)

На обеліску це ім’я,
Де Білогірська є земля,
Де руки неба найніжніші.
Тобі навіки сорок вісім…
Тетяна Волошина

29 серпня – День пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України. День був запроваджений на державному рівні як відповідь на сучасні виклики, а також як данина пам’яті всім поколінням воїнів: від козацьких лицарів і бійців Української революції 1917–1921 років до сучасних захисників у війні з російською федерацією. Він символізує шану і молитву за Героїв, а також нагадує, що мир і свобода не даються легко – їх захищають конкретні люди.

Featured

День пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.

 День пам’яті захисників України відзначається щороку 29 серпня. Це день шани та скорботи за всіма, хто віддав своє життя за незалежність, свободу і територіальну цілісність нашої держави.

Featured

Участь здобувачів освіти у тестуванні «34 роки Незалежності» у межах Всеукраїнського конкурсу творчих проєктів «Код Нації» (до Дня Незалежності України)

День Незалежності України – державне свято, яке відзначається щороку 24 серпня.

Featured

Жовто-блакитний колір свободи

23 серпня Україна відзначає День Державного Прапора — свято, що символізує нашу національну ідентичність, гордість і боротьбу за незалежність. Цей день нагадує нам про велич нашої історії, про всі ті випробування, що пережив наш народ, і про незламну силу духу, яка допомагає нам долати будь-які труднощі.

Дочірні категорії

Новини циклової комісії спеціальних економічних дисциплін

Новини циклової комісії гуманітарних дисциплін

Новини циклової комісії природничих дисциплін

 

Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

НУБіП України

Адреса:

 вул. Академічна 20, м. Бережани,
Тернопільська обл., Україна, 47501

 (03548) 2-24-82   096 760 79 16

vp_batk@ukr.net   batcnubip@nubip.edu.ua

 

Національний університет біоресурсів

і природокористування України

Адреса:

 03041, Україна, м. Київ,
вул. Героїв Oборони, 15.

 (044) 527-82-42

 rectorat@nubip.edu.ua

© 2025 БФК НУБіП України.
 
 

Навігація