07 рудня 2018 року викладачами Дворською Л.А. та Сновидою М.П.було проведено відкрите бінарне заняття з дисциплін «Географія» та «Хімія» на тему «Металургійний комплекс світу та роль властивостей металів в його розвитку» в групі ЕоЕк-21М.
Бінарне заняття – це навчальне заняття, побудоване на тісних міжпредметних зв’язках, яке проводиться спільно двома викладачами відповідних дисциплін. Для інтегрування предметів передбачається виконання трьох основних умов: об`єкти дослідження повинні співпадати, або бути достатньо близькими; в предметах використовуються однакові або близькі методи дослідження; предмети, які інтегруються, будуються на загальних закономірностях.
Аналізуючи програму географії та хімії, можна зробити висновок про тісний зв'язок наук, та деяких тем зокрема. Так поєднання теми «Металургійна промисловість світу» та «Властивості металів» дає можливість пояснити зв'язок теоретичних та практичних знань.
Злагоджена робота викладачів-предметників створювала доброзичливу атмосферу і заохочувала студентів до плідної співпраці. На цьому занятті також були встановлені тісні зв’язки двох предметів: географії та хімії. А найцінніше, що було досягнуто на цьому занятті, це – максимальний прояв творчих здібностей студентів, їхньої креативності та індивідуальності. Таким чином було доведено, що інтегрований підхід у навчанні сприяє розширенню соціально-пізнавального досвіду студентів у руслі поставлених викладачами конкретних навчально-виховних завдань, інтенсивному розвитку студентів в аспекті вибраної тематики; формуванню інтересу до подій і явищ дійсності, вихованню особистості, розвиває загальнонавчальні навички студентів. Крім цього, бінарні заняття допомагають згуртувати педагогів, поставити перед ними спільні завдання, виробити спільні дії і єдині вимоги та розширити кругозір і культуру студентів.
Отже, інтегроване заняття, що об’єднує діяльність викладачів різних дисциплін, значною мірою активізує навчальний процес, сприяє встановленню дієвих міжпредметних зв’язків. Перевага інтеграції в навчанні — це створення передумов для формування не вузько інформованого фахівця, а творчої особистості, яка цілісно сприймає світ і здатна активно діяти в соціальній та професійній сфері.
Мета викладачів коледжу - вивчити ефективні методи і прийоми, які дозволять студентам краще засвоювати програмний матеріал. Інтеграція сприяє не тільки систематизації, інтенсифікації навчально-виховної діяльності.