10 жовтня відбулася захоплююча економічна гра "Монополія" для студентів групи О-31. Ця подія стала яскравим прикладом інноваційного підходу до навчання, який поєднує теорію з практикою.
Головною метою проведення гри "Монополія" було надання студентам можливості застосувати свої теоретичні знання з економіки в умовах, максимально наближених до реальних. Завдання гри включали:
- Розвиток навичок стратегічного мислення
- Вдосконалення вміння приймати фінансові рішення
- Поглиблення розуміння основ підприємництва та інвестування
- Покращення комунікативних навичок та вміння вести переговори
Протягом гри учасники купували нерухомість, укладали угоди та намагалися збільшити свій капітал. Модератором гри виступала викладач спеціальних економічних дисциплін Уляна Дудка, забезпечуючи дотримання правил та надаючи консультації щодо економічних аспектів гри.
Після завершення гри було проведено детальний аналіз стратегій та рішень кожного учасника гри. Студенти мали можливість обговорити свої успіхи та невдачі, а також отримати зворотній зв'язок від викладача.
Ключові висновки:
- Гра допомогла студентам краще зрозуміти принципи ринкової економіки та конкуренції.
- Учасники покращили свої навички фінансового планування та управління ризиками.
- Студенти навчилися ефективніше працювати в команді та вести переговори.
Студенти групи О-31 висловили велике задоволення від участі в грі та відзначили, що такий формат навчання є набагато цікавішим та ефективнішим, ніж традиційні заняття.
Економічна гра "Монополія" стала яскравим прикладом того, як інноваційні методи навчання можуть суттєво підвищити якість освіти та підготувати студентів до майбутньої професійної діяльності.