Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

Національного університету біоресурсів і природокористування України

  вул. Академічна 20, м. Бережани, Тернопільська обл., Україна, 47501
A
A
A

D3 Менеджмент

Освітньо-професійна програма Менеджмент для підготовки здобувачів фахової передвищої освіти ОПС «Фаховий молодший бакалавр» із спеціальності 073/D3 Менеджмент розроблено відповідно до:

Закону України «Про фахову передвищу освіту» від 06.06.2019 року № 2745-VIII;

Стандарту фахової передвищої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2021 № 697 «Про затвердження стандарту фахової передвищої освіти зі спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійного ступеню «Фаховий молодший бакалавр», введеного в дію з 2021-2022 навчального року;

Постанов Кабінету Міністрів України: № 1341 від 23.11.2011 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» (в редакції Постанови КМ України № 519 від 26.06.2020); № 266 від 29.04.2015 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» (в редакції Постанови КМ України № 1392 від 16.12.2022); № 1187 від 30.12.2015 «Про затвердження ліцензійних умов освітньої діяльності закладів освіти» (в редакції Постанови КМ України No 365 від 24.03.2021);

«Положення про акредитацію освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти» від 01.07.2021 року № 749.

Національного класифікатора України «Класифікація видів економічної діяльності ДК009:2010», прийнятого та надано чинності наказом Держспоживстандарту України № 457 від 11.10.2010 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки України № 47 відж 04.01.2023)

Методичних рекомендацій «Розроблення освітньо-професійної програми та навчального плану підготовки здобувачів фахової передвищої освіти», виданих Державною службою якості освіти України та ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», 2022;

https://mon.gov.ua/npa/ro-zatverdzhennya-standartu-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-zi-specialnosti-073-menedzhment-osvitno-pro

Розроблено робочою групою ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» у складі:

ГАЛАЙКО Ірина Романівна – голова робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін;

ПАЛІНСЬКА Ірина Зорянівна – член робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін;

ПРОЦИК ОЛЬГА Анатоліївна – член робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін.

Опис освітньо-професійної програми

Менеджмент

1 – Загальна інформація

Повна назва закладу фахової передвищої освіти освіти - Відокремлений структурний підрозділ «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України», відділення управління, соціальних наук та екології

Освітньо-професійний ступінь - Фаховий молодший бакалавр

Освітня кваліфікація - Фаховий молодший бакалавр з менеджменту

Професійна кваліфікація -

Кваліфікація в дипломі - Освітньо-професійний ступінь − Фаховий молодший бакалавр

Спеціальність – D3 Менеджмент

Освітньо-професійна програма - Менеджмент

Рівень кваліфікації згідно з Національною рамкою кваліфікацій - Освітньо‐професійний ступінь фахового молодшого бакалавра відповідає п’ятому рівню Національної рамки кваліфікацій України

Офіційна назва освітньо-професійної програми - Менеджмент

Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра - 150 кредитів ЄКТС

Термін навчання за денною формою здобуття освіти:

  • на основі базової середньої освіти – 3 роки 5 місяців;
  • на основі повної загальної середньої освіти (профільна середня освіта) – 2 роки 5 місяців;
  • на основі диплому кваліфікованого робітника – 2 роки 5 місяців.

Наявність акредитації - ОПП не акредитована. Акредитацію ОПП передбачено у 2028-2029 навчальному році

Термін дії освітньо-професійної програми - до 01.02.2028 р.

Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою

  • базова середня освіта (з одночасним виконанням освітньої програми профільної середньої освіти, тривалість здобуття якої становить два роки);
  • повна загальна середня освіта (профільна середня освіта);
  • професійна (професійно-технічна) освіта;
  • фахова передвища освіта;
  • вища освіта.

Мова(и) викладання - Українська

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньо-професійної програми  - http://www.batk.nubip.edu.ua

2 – Мета освітньо-професійної програми

Підготовка фахівців з менеджменту, здатних здійснювати професійну діяльність на основі засвоєння базових управлінських понять та принципів, виконувати дослідження та аналіз процесів формування та ефективного функціонування системи менеджменту та процесів, що її забезпечують, з метою прийняття ефективних управлінських рішень.

3 – Характеристика освітньо-професійної програми

Предметна область

Об’єкт вивчення та/або діяльності: управління організаціями та їх підрозділами.

Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління організаціями та їх підрозділами або у процесі навчання.

Теоретичний зміст предметної області: парадигми, закони, закономірності, принципи, історичні передумови розвитку менеджменту; концепції системного, ситуаційного, адаптивного, процесно-структурованого, інноваційного менеджменту тощо; функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті.

Методи, методики та технології: загальнонаукові та специфічні методи дослідження (розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економіко-математичні, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); методи реалізації функцій менеджменту (методи маркетингових досліджень; методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи мотивування; методи контро­лювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо); методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (економічний аналіз, техніко-економічне обґрунтування, інваріантний пошук оптимального рішення тощо).

Інструменти та обладнання: сучасне інформаційно- комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті.

4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштування

Фахівець підготовлений до роботи у різних галузях економіки України. Фахівець здатен виконувати зазначені професійні роботи за Національним класифікатором України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010:

1229.7 Завідувач відділу

3436 Помічники керівників

3436.1 Помічник керівника підприємства (установи, організації)

3436.2 Помічник керівника виробничого підрозділу

3436.2 Помічник керівника іншого основного підрозділу

3436.3 Помічник керівника малого підприємства без апарату управління

3436 Референт з основної діяльності

3439 Фахівець.

Перелік посад, які може обіймати випускник, не є вичерпним.

Академічні права випускників

Продовження  освіти за:

  • початковим рівнем (короткий цикл) вищої освіти;
  • першим (бакалаврський) рівнем вищої освіти.

Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти.

5 – Викладання та оцінювання

Викладання та навчання

Загальний стиль навчання – проблемно-орієнтований. Лекційні курси поєднуються з семінарами, диспутами, «мозковими штурмами» та робочими зустрічами. Широко використовується алгоритмізація навчання. Самостійна робота на основі підручників та конспектів, електронних освітніх ресурсів, розміщених в «Віртуальному навчальному середовищі Moodle», «Хмарному середовищі GOOGLE» консультації із викладачами визначається як особистісно-орієнтована педагогічна взаємодія суб’єктів навчання у закладах освіти, метою і мірою ефективності якої є формування професійної компетентності майбутнього фахівця.

Оцінювання

Тестування, опитування, дискусії, презентації, письмові есе, психолого-педагогічні характеристики, самоконтроль та самооцінка, контрольні роботи, звіти про практику, захист курсових робіт, усні та письмові екзамени, кваліфікаційний іспит, визначення рейтингу студента у кредитній системі освітнього процесу.

6 –  Перелік компетентностей випускника

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів соціальних та поведінкових наук, та може характери­зуватися певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяль­ності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях

Загальні компетентності

ЗК 1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідом¬лювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку пред¬метної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, викорис¬товувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 5. Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

ЗК 6. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

ЗК 7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Спеціальні компетентності

СК 1. Розуміння принципів і норм права та використання їх у професійній діяльності.

СК 2. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.

СК 3. Здатність застосовувати знання теорії і практики менеджменту для вирішення типових спеціалізованих задач професійної діяльності.

СК 4. Здатність управляти підрозділом і налагоджувати необхідні комунікації в процесі управління.

СК 5. Здатність формувати і демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

СК 6. Здатність планувати, аналізувати, контролювати та оцінювати власну роботу і роботу інших працівників.

СК 7. Здатність планувати час та керувати ним (тайм-менеджмент).

СК 8. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію під час розв’язання професійних завдань.

СК 9. Здатність проводити економічні розрахунки.

СК 10. Розуміння принципів психології та використання їх у професійній діяльності.

СК 11. Здатність застосовувати правила оформлення управлінських документів.

7 – Зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання

РН 1. Знати свої права, як члена суспільства, цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина України.

РН2. Використовувати різні форми і методи рухової активності для ведення здорового способу життя.

РН 3. Володіти державною та іноземною мовами у професійній діяльності.

РН 4. Застосовувати правові норми, норми з охорони праці, безпеки життєдіяльності у професійній діяльності.

РН 5. Застосовувати сучасний інструментарій менеджменту під час розв’язання професійних завдань.

РН 6. Використовувати сучасні інформаційні і комунікаційні технології для розв’язання професійних завдань.

РН 7. Розв’язувати типові спеціалізовані задачі в професійній діяльності.

РН 8. Знаходити оптимальні, обґрунтовані, творчі рішення для розв'язування професійних завдань.

РН 9. Пропонувати ефективні методи мотивування персоналу підприємства (підрозділу) для підвищення продуктивності праці.

РН 10. Демонструвати навички самостійної роботи, критики і самокритики, відкритості до нових знань.

РН 11. Здійснювати пошук, збирання, оброблення й аналізування інформації у професійній діяльності.

РН 12. Демонструвати навички командної роботи, лідерства для налагодження комунікації у професійній діяльності.

РН 13. Планувати, аналізувати, контролювати й оцінювати власну роботу і роботу інших осіб у професійній діяльності.

РН 14. Визначати основні економічні показники підприємства (підрозділу) для підвищення ефективності діяльності.

РН 15. Проявляти ініціативу та підприємливість для розвитку підприємства (підрозділу).

РН 16. Застосовувати знання з психології для розв’язання професійних завдань.

РН 17. Складати організаційно-розпорядчі документи для забезпечення ефективної взаємодії у професійній діяльності.

8 – Ресурсне забезпечення реалізації освітньо-професійної програми

Кадрове забезпечення

Розробники програми:

3 спеціалісти вищої категорії, викладачі-методисти.

Всі розробники є штатним співробітниками Бережанського фахового коледжу

Голова освітньо-професійної програми: ГАЛАЙКО Ірина Романівна – викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін

До реалізації програми залучаються висококваліфіковані педагогічні працівники.

З метою підвищення фахового рівня всі педагогічні працівники один раз на п’ять років проходять стажування, в т.ч. закордонні.

Матеріальне-технічне забезпечення

  • навчальні корпуси;
  • гуртожитки;
  • тематичні кабінети;
  • спеціалізовані лабораторії;
  • комп’ютерні класи;
  • пункти харчування;
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • мультимедійне обладнання;
  • спортивний зал, спортивні майданчики;
  • медпункт;

Інформаційне та навчально-методичнезабезпечення

  • офіційний сайт закладу: http://www.batk.nubip.edu.ua
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • необмежений доступ до мережі Інтернет;
  • наукова бібліотека, читальні зали;
  • віртуальне навчальне середовище Moodle;
  • хмарні середовища Google-Apps;
  • пакет MS Office 365;
  • корпоративна пошта;
  • навчальні і робочі плани;
  • графіки освітнього процесу
  • навчально-методичні комплекси дисциплін;
  • навчальні та робочі програми дисциплін;
  • дидактичні матеріали для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисциплін;
  • програми практик;
  • методичні вказівки щодо виконання курсових робіт;
  • критерії оцінювання рівня підготовки;
  • пакети комплексних контрольних робіт.

9 – Академічна мобільність

Національна кредитна мобільність

Право на академічну мобільність реалізується здобувачами фахової передвищої освіти відповідно до «Положення про академічну мобільність у Відокремленому структурному підрозділі «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України».

Підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників у закладах освіти.

Форми атестації здобувачів фахової передвищої освіти - Атестація зі спеціальності здійснюється у формі кваліфікаційного іспиту

Вимоги до кваліфікаційного іспиту - Кваліфікаційний іспит має передбачати оцінювання результатів навчання, визначених цим стандартом та відповідною освітньо-професійною програмою

071/D1 Облік і оподаткування

Освітньо-професійна програма Облік і оподаткування для підготовки здобувачів фахової передвищої освіти ОПС «Фаховий молодший бакалавр» із спеціальності 071/D1 Облік і оподаткування розроблено відповідно до:

Закону України «Про фахову передвищу освіту» від 06.06.2019 року № 2745-VIII;

Стандарту фахової передвищої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2021 р. № 698 «Про затвердження стандарту фахової передвищої освіти зі спеціальності 073 Облік і оподаткування освітньо-професійного ступеню «Фаховий молодший бакалавр», введеного в дію з 2021-2022 навчального року;

Постанов Кабінету Міністрів України: № 1341 від 23.11.2011 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» (в редакції Постанови КМ України № 519 від 26.06.2020); № 266 від 29.04.2015 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» (в редакції Постанови КМ України № 1392 від 16.12.2022); № 1187 від 30.12.2015 «Про затвердження ліцензійних умов освітньої діяльності закладів освіти» (в редакції Постанови КМ України №365 від 24.03.2021);

Національного класифікатора України «Класифікація видів економічної діяльності ДК009:2010», прийнятого та надано чинності наказом Держспоживстандарту України №457 від 11.10.2010 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки України № 47 від 04.01.2023)

Методичних рекомендацій «Розроблення освітньо-професійної програми та навчального плану підготовки здобувачів фахової передвищої освіти», виданих Державною службою якості освіти України та ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», 2022;

Розроблено робочою групою ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» у складі:

РУДНИК Валентина Іванівна – голова робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін;

ТЕРНОВА Ірина Валер’янівна – член робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін;

ДУДКА Уляна Теодозіївна – член робочої групи, канд. пед. наук, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист циклової комісії спеціальних економічних дисциплін.

1. Опис освітньо-професійної програми

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ

1 – Загальна інформація

Повна назва закладу фахової передвищої освіти освіти - Відокремлений структурний підрозділ «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України», відділення управління, соціальних наук та екології

Освітньо-професійний ступінь - Фаховий молодший бакалавр

Освітня кваліфікація - Фаховий молодший бакалавр з обліку і оподаткування

Професійна кваліфікація - 

Кваліфікація в дипломі - Освітньо-професійний ступінь − Фаховий молодший бакалавр

Спеціальність – 071/D1 Облік і оподаткування

Освітньо-професійна програма - Облік і оподаткування

Рівень кваліфікації згідно з Національною рамкою кваліфікацій - Освітньо‐професійний ступінь фахового молодшого бакалавра відповідає п’ятому рівню Національної рамки кваліфікацій України

Офіційна назва освітньо-професійної програми - Облік і оподаткування

Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра - 120 кредитів ЄКТС

Термін навчання за денною формою здобуття освіти:

  • на основі базової середньої освіти – 2 роки 10 місяців;
  • на основі повної загальної середньої освіти (профільна середня освіта) – 1 роки 10 місяців;
  • на основі диплому кваліфікованого робітника – 1 роки 10 місяців.

Наявність акредитації - Акредитація ОПП передбачена  у 2025-2026 навчальному році

Термін дії освітньо-професійної програми - до 01.07.2025 р.

Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою

  • базова середня освіта (з одночасним виконанням освітньої програми профільної середньої освіти, тривалість здобуття якої становить два роки);
  • повна загальна середня освіта (профільна середня освіта);
  • професійна (професійно-технічна) освіта;
  • фахова передвища освіта;
  • вища освіта.

Мова(и) викладання - Українська

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньо-професійної програми - http://www.batk.nubip.edu.ua

2 – Мета освітньо-професійної програми

Формування та розвиток загальних і професійних компетентностей, що направлені на здобуття здобувачем освіти: теоретичних знань, вмінь і навичок ведення бухгалтерського обліку, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків у сфері обліку і оподаткування, підготовка здобувачів освіти до подальшого навчання за обраною спеціалізацією

3 – Характеристика освітньо-професійної програми

Предметна область

Об’єкт вивчення та/або діяльності: теоретичні, методичні, організаційні та практичні засади обліку, контролю та аналізу діяльності суб’єктів господарювання та їх оподаткування.

Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері обліку та оподаткування або у процесі навчання.

Теоретичний зміст предметної області: поняття, категорії, теорії і концепції обліку, аналізу, контролю, оподаткування.

Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, методики, процедури організації і здійснення обліку, аналізу, контролю та оподаткування.

Інструменти та обладнання: сучасні інформаційні системи і комп’ютерні технології̈, стандартні, спеціальні й галузеві пакети прикладних програм обліку, аналізу, контролю, оподаткування.

4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштування

Фахівець здатен виконувати зазначені професійні роботи за Національним класифікатором України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010:

3433 Бухгалтери та касири-експерти

3433 Асистент бухгалтера-експерта 

3433 Бухгалтер 

3433 Касир-експерт 

3439 Інші технічні фахівці в галузі управління

3439 Ревізор 

3439 Інспектор 

3439 Інспектор з інвентаризації 

3439 Інспектор-ревізор 

3442 Інспектори податкової служби

3442 Державний податковий інспектор

3442 Ревізор-інспектор податковий

Перелік посад, які може обіймати випускник, не є вичерпним.

Академічні права випускників

Продовження  освіти за:

  • початковим рівнем (короткий цикл) вищої освіти;
  • першим (бакалаврський) рівнем вищої освіти.

Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти.

5 – Викладання та оцінювання

Викладання та навчання

Загальний стиль навчання – проблемно-орієнтований. Лекційні курси поєднуються з семінарами, диспутами, «мозковими штурмами» та робочими зустрічами. Широко використовується алгоритмізація навчання. Самостійна робота на основі підручників та конспектів, електронних освітніх ресурсів, розміщених в «Віртуальному навчальному середовищі Moodle», «Хмарному середовищі GOOGLE» консультації із викладачами визначається як особистісно-орієнтована педагогічна взаємодія суб’єктів навчання у закладах освіти, метою і мірою ефективності якої є формування професійної компетентності майбутнього фахівця.

Оцінювання

Тестування, опитування, дискусії, презентації, психолого-педагогічні характеристики, самоконтроль та самооцінка, контрольні роботи, звіти про практику, захист курсових робіт, усні та письмові екзамени, кваліфікаційний іспит, визначення рейтингу студента у кредитній системі освітнього процесу.

6 –  Перелік компетентностей випускника

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері обліку та оподаткування або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів економічних наук, та може характеризуватися певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях.

Загальні компетентності

ЗК 1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідом­лювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 5. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 6. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 7. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

Спеціальні компетентності

СК 1. Здатність аналізувати економічні події та явища з огляду на сучасні теоретичні та методичні основи обліку і оподаткування.

СК 2. Здатність використовувати математичний інструментарій для розв’язання прикладних економічних та оптимізаційних завдань в сфері обліку і оподаткування.

СК 3. Здатність відображати інформацію про господарські операції суб’єктів господарювання в обліку, їх систематизувати, узагальнювати у звітності й інтерпретувати для задоволення інформаційних потреб осіб, які ухвалюють управлінські рішення.

СК 4. Здатність застосовувати норми права та податкового законодавства України у практичній діяльності суб’єктів господарю­вання.

СК 5. Здатність оцінювати результати господарської діяльності підприємств на основі знань сучасних методик аналізу.

СК 6. Здатність здійснювати обліково-аналітичні процедури із застосуванням спеціалізованих програмних засобів і комп’ютерних технологій.

СК 7. Здатність перевіряти законність, достовірність, економічну доцільність господарських і фінансових операцій з метою збереження власності, попередження порушень та зло­вживань.

СК 8. Здатність використовувати методи обліку і оподаткування на підприємстві.

СК 9. Здатність використовувати знання національ­них стандартів обліку.

СК 10. Здатність демонструвати розуміння вимог щодо професійної діяльності, зумовлених необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави.

СК 11. Здатність організовувати власну професійну діяльність, застосовувати знання для розв’язання практичних ситуацій, ухвалювати рішення відповідно до законодавства.

СК 12. Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків

7 – Зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти,  формульований у термінах результатів  навчання

РН 1. Знати економічні категорії та закони для розуміння зв’язків, що існують між процесами та явищами в різних економічних системах.

РН 2. Розуміти місце предметної області в загальній базі знань та значення облікової, податкової і статистичної систем в інформаційному забезпеченні користувачів під час розв’язання проблем сфери економічної відповідальності підприємств.

РН 3. Визначати сутність об’єктів обліку і оподаткування для розуміння їх ролі та впливу на результати господарської діяльності.

РН 4. Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання облікових даних для узагальнення економічної інформації.

РН 5. Застосовувати математичний інструментарій для розв’язання прикладних завдань у сфері обліку і оподаткування.

РН 6. Використовувати особливості обліку і оподаткування у професійній діяльності та господарській практиці.

РН 7. Характеризувати господарські операції та процеси, вміти документально їх оформлювати для відображення в обліку підприємств.

РН 8. Формувати й аналізувати фінансову, податкову і статистичну звітність для визначення показників забезпеченості підприємства ресурсним потенціалом та його ефективного використання.

РН 9. Дотримуватися вимог податкового законодавства щодо розрахунку і сплати податків, зборів, обов’язкових платежів, їх обліку та формування податкової звітності суб’єктів господарювання.

РН 10. Формувати і надавати облікову-аналітичну інформацію для ухвалення управлінських рішень з метою підвищення ефективності бізнесу.

РН 11. Визначати й аналізувати фінансово-економічні показники діяльності підприємства для виявлення резервів раціонального використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.

РН 12. Застосовувати спеціалізовані інформаційні системи і комп’ютерні технології для розв’язання задач з обробки даних у сфері професійної діяльності.

РН 13. Аналізувати особливості функціонування підприємств для здійснення обліку їх господарської діяльності.

РН 14. Використовувати нормативно-правові документи і національні стандарти для ведення бухгалтерського обліку суб’єктів господарювання.

РН 15. Володіти державною та іноземною мовами у професійній діяльності.

РН 16. Вміти працювати самостійно і в команді, нести професійну відповідальність за результати роботи, дотримуватися норм та стандартів професійної етики для досягнення спільної мети.

РН 17. Дотримуватися вимог професійної діяльності, зумовлених необхідністю забезпечення економічного розвитку України.

РН 18. Дотримуватися безпеки життєдіяльності та вживати заходів щодо збереження навколишнього середовища

8 – Ресурсне забезпечення реалізації освітньо-професійної програми

Кадрове забезпечення

Розробники програми:

3 спеціалісти вищої категорії, викладачі-методисти, 1 канд. пед. наук.

Всі розробники є штатним співробітниками Бережанського фахового коледжу

Голова освітньо-професійної програми: РУДНИК Валентина Іванівна – викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії спеціальних економічних дисциплін

До реалізації програми залучаються висококваліфіковані педагогічні працівники.

З метою підвищення фахового рівня всі педагогічні працівники один раз на п’ять років проходять стажування, в т.ч. закордонні.

Матеріальне-технічне забезпечення

  • навчальні корпуси;
  • гуртожитки;
  • тематичні кабінети;
  • спеціалізовані лабораторії;
  • комп’ютерні класи;
  • пункти харчування;
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • мультимедійне обладнання;
  • спортивний зал, спортивні майданчики;
  • медпункт;

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

  • офіційний сайт закладу: http://www.batk.nubip.edu.ua
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • необмежений доступ до мережі Інтернет;
  • наукова бібліотека, читальні зали;
  • віртуальне навчальне середовище Moodle;
  • хмарні середовища Google-Apps;
  • пакет MS Office 365;
  • корпоративна пошта;
  • навчальні і робочі плани;
  • графіки освітнього процесу
  • навчально-методичні комплекси дисциплін;
  • навчальні та робочі програми дисциплін;
  • дидактичні матеріали для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисциплін;
  • програми практик;
  • методичні вказівки щодо виконання курсових робіт;
  • критерії оцінювання рівня підготовки;
  • пакети комплексних контрольних робіт.

9 – Академічна мобільність

Національна кредитна мобільність

Право на академічну мобільність реалізується здобувачами фахової передвищої освіти відповідно до «Положення про академічну мобільність у Відокремленому структурному підрозділі «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України».

Підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників у закладах освіти.

Форми атестації здобувачів фахової передвищої освіти

Атестація зі спеціальності здійснюється у формі кваліфікаційного іспиту

Вимоги до кваліфікаційного іспиту

Кваліфікаційний іспит має передбачати оцінювання результатів навчання, визначених цим стандартом та відповідною освітньо-професійною програмою

Featured

Впевнено до цифрового майбутнього: студентка коледжу серед переможців всеукраїнського заходу з SAP Analytics Cloud

19 червня 2025 року відбувся масштабний онлайн-захід, присвячений можливостям використання SAP Analytics Cloud у поєднанні з ERP-системою SAP Business One. Організаторами події виступили компанія TG.Consulting, офіційний партнер SAP в Україні та кафедра статистики та економічного аналізу НУБіП України. Захід об’єднав освітянську аудиторію з усіх регіонів країни навколо актуальної теми цифровізації бізнесу та впровадження сучасних аналітичних інструментів — на нього зареєструвалися понад 440 учасників, серед яких студенти та викладачі з більш ніж 50 навчальних закладів.

Featured

На фінішній прямій до майбутнього: кваліфікаційні іспити як старт нових можливостей для фахових молодших бакалаврів економічних спеціальностей

20 та 23 червня 2025 року у ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» відбулися заключні кваліфікаційні іспити, які стали підсумком першого етапу на шляху професійного та освітнього зростання здобувачів освіти економічних спеціальностей. У ці дні свої професійні знання демонстрували студенти спеціальностей 072 Фінанси, банківська справа та страхування і 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Ці іспити стали фінальним акордом багаторічного навчання, підсумком системної підготовки, практичного досвіду та особистісного зростання студентів, які обрали шлях економіки — сфери, що вимагає точності, відповідальності, ініціативності та стратегічного мислення.

Featured

Кваліфікаційні іспити – перший крок до професійного зростання: як відбулися випробування для майбутніх обліковців та економістів у ВСП "Бережанський фаховий коледж НУБіП України"

17 і 18 червня 2025 року у Відокремленому структурному підрозділі "Бережанський фаховий коледж НУБіП України" відбулись кваліфікаційні іспити для здобувачів фахової передвищої освіти спеціальностей 071 Облік і оподаткування та 051 Економіка. Ці дні стали підсумком кількох років наполегливого навчання, важливим етапом професійного становлення та водночас стартом нових можливостей для студентів-випускників.

Featured

У майбутнє з аналітикою: перший крок у світ SAP. Про участь викладачів і студентів у курсі SAP Analytics Cloud для користувачів SAP Business One

 

19 червня 2025 року  за ініціативи кафедри статистики та економічного аналізу НУБіП України спільно з компанією TG Consulting, офіційним партнером SAP в Україні, відбувся онлайн-курс «Можливості SAP Analytics Cloud для користувачів ERP-системи SAP Business One». У заході взяли участь: студентки групи ОФ-21 Олександра ВЕРЕМЕЄНКО, Соломія ПОТИЧКО, Катерина СВІРСЬКА і Вікторія РИМАРІрина ТЕРНОВА, завідувачка відділення управління, соціальних наук та екології; Маріанна МИХАЙЛИШИН, завідувачка відділення комп’ютерної та електричної інженерії; Валентина РУДНИК, голова циклової комісії спеціальних економічних дисциплін.

Featured

Година спілкування "День донора: Подаруй надію"

Кожного року 14 червня відзначають Всесвітній день донора крові. Донорство крові – це тиха, але важлива місія, яка щодня рятує тисячі людських життів. День донора – це чудова нагода згадати і привітати тих, хто безкорисливо ділиться найціннішим – частинкою себе – заради порятунку інших.

Featured

Еволюція бухгалтерського обліку: студенти досліджують шлях від паперу до хмари

12 червня 2025 року студентки групи ОФ-21 мали чудову нагоду поспілкуватися на круглому столі «Еволюція бухгалтерського обліку: від паперу до хмари». Говорили не тільки про цифри та документи, а й про те, як змінюється професія бухгалтера в епоху діджиталу. Від книг з купою закладок — до електронних систем, які самі підказують, де помилка. Від щомісячних звітів на папері — до хмарних платформ, де все в реальному часі. Це більше, ніж просто технології — це новий спосіб мислити й працювати.

Featured

Виховна історико-пізнавальна година «Найкраще місто на землі для мене — мої Бережани!»

Бережани… Красиві й неповторні, ошатні й елегантні, чепурні й пригожі… Це місто, яке не залишає байдужим — про нього пишуть вірші та прозу, складають пісні, знімають телесюжети, присвячують публікації на сторінках численних інтернет-ресурсів. Бережани — не просто географічна точка на карті, це місце сили, пам’яті та глибокого духовного зв’язку поколінь.

Featured

Імерсивна освіта як інструмент майбутнього: викладачі коледжу на тренінгу Центру Бендукідзе

6 червня 2025 року на базі Відокремленого структурного підрозділу “Тернопільський фаховий коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя” відбувся тренінг «Імерсивні методи в освітньому процесі: теорія та практика (на прикладі економічної освіти)», організований у межах програми «Акселератор економічної освіти у Тернопільській області» від Центру Бендукідзе.

 

Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

НУБіП України

Адреса:

 вул. Академічна 20, м. Бережани,
Тернопільська обл., Україна, 47501

 (03548) 2-24-82   096 760 79 16

vp_batk@ukr.net   batcnubip@nubip.edu.ua

 

Національний університет біоресурсів

і природокористування України

Адреса:

 03041, Україна, м. Київ,
вул. Героїв Oборони, 15.

 (044) 527-82-42

 rectorat@nubip.edu.ua

© 2025 БФК НУБіП України.
 
 

Навігація