У рамках тижня циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій 04 листопада 2025 року відбувся круглий стіл «Математичні ризики проєктів у бізнесі», у якому взяли участь здобувачі освіти груп К-31/21ск, К-21, Ек-31/21ск та ОФ-21. Захід відбувся у стінах Бережанської ратуші, у просторі «Рідне місто», в затишній залі «Світлиця», гостинною господинею якої була Ірина БАНДУРА.
Новини циклової комісії ФМД ТА ІТ
В рамках проведення тижня циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій 6 листопада викладачка Лариса РОМАН провела в групі Сп-11 вікторину «Код українського орнаменту».
«Числа керують світом».- Піфагор
У рамках тижня циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій тьмяний осінній день, 5 листопада 2025 року, перетворився на поле захоплюючих інтелектуальних змагань! Викладачка Анна ВОВК провела для студентів групи Аі-11 захоплюючу математичну гру «Логічний Квест».
Велич та краса України, які захоплюють подих та викликають неймовірний патріотизм. Це краса української столиці - Києва, гордість козацької столиці - Запоріжжя, духовність та історія культурної столиці – Львова. Гори, степи, ліси… Неповторна та дуже різноманітна Україна.
Оптичні технології — це вже не просто наукова фантастика, а невід'ємна основа сучасного цифрового світу. Від високошвидкісного інтернету до потужних глобальних комунікацій — усе це працює завдяки оптоволоконним кабелям, які гарантують неперевершену швидкість і надійність передачі даних.
4 листопада викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій Роман АНДРІЇВ провів пізнавальний захід «Кібербезпека: як захистити себе в цифровому світі», який був спрямований на підвищення рівня медіаграмотності здобувачів освіти та розвиток критичного мислення під час споживання інформації в інтернеті.
4 листопада 2025 року, у рамках тижня циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій, відбувся захоплюючий конкурс "Code & Solve".
Гра, навчання й праця – це три головних види діяльності людини. Гра підготовлює дитину як до навчання, так і до праці, при цьому гра водночас є і навчанням, і працею. Деякі педагоги вважають, що ігрова діяльність для учнів, студентів – це вже пройдений етап. Але дидактичні ігри можна й треба використовувати на заняттях з фізики з метою розвитку пізнавальних інтересів здобувачів освіти та підвищення ефективності навчання.
Ігрові форми проведення занять під час вивчення фізики є ефективним засобом формування пізнавального інтересу, розвитку критичного мислення та підготовки здобувачів освіти до практичного застосування знань у повсякденному житті. Вони роблять фізику не лише наукою формул і законів, а захопливою подорожжю у світ явищ природи.
У понеділок 3 листопада у Бережанському фаховому коледжі розпочався тиждень циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій. У рамках його проведення відбувся







