Сьогодні, 25 жовтня, викладачка Світлана КУЦА провела заняття з використанням проєктних технологій з англійської мови на тему «Зроби місто кращим: залучи інвестора!» у групах К-11 і Ср-11.
Зміни в системі освіти України диктують нові вимоги до діяльності викладача, які, перш за все, мають бути орієнтовані на здобувача освіти. Це вимагає нових підходів, зосереджує на інноваційних технологіях, зокрема й щодо проведення занять з англійської мови. Оскільки іноземна мова – це не просто навчальний предмет (на відміну від інших академічних предметів), а цілий світ, бо розкриває студентам скарбницю іншомовної культури, нових стилів життя. Серед численних сучасних засобів активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, пробудження зацікавленості до навчання є нестандартні заняття, до яких часто вдається у своїй роботі викладачка Світлана КУЦА.
Проєктний метод навчання є дуже ефективним та цікавим підходом у педагогіці, адже дозволяє здобувачам освіти спрямовувати навчальний процес, розвивати критичне мислення, креативність, комунікативні навички та працювати з реальними завданнями та проблемами.
Заняття проходило на відкритому просторі, навіть дощ зовсім не завадив. Такі освітні заходи є особливо корисними для вивчення англійської мови, оскільки новий простір гарантує непередбачуваний та захопливий контекст для використання мови в реальних ситуаціях, сприяє інтерактивному та ефективному навчанню.
Студенти підготували свої проєкти і поділилися думками щодо змін міста.
Свої ідеї презентували Юля Бодневич та Марта Гонська: «Упровадження електроскутерів у місті може мати численні позитивні впливи на якість життя мешканців та стан навколишнього середовища. У першу чергу, це екологічна чистота й уникнення транспортних заторів. Використання електроскутерів зменшить витрати на паливо та паркінг, що є важливим для мешканців міста. Важливим є вибір здорового способу життя».
Для Бойчак Вікторії та Рубльовськоі Юлії головна «рекреація міста як важливий аспект сталого розвитку та покращення добробуту бережанців. Це означає створення та підтримку міських просторів та об’єктів, передбачених для відпочинку, розваг та відновлення. Створення та облаштування зелених зон для прогулянок, пікніків, спортивних заходів та інших видів дозвілля завжди актуальне».
Максим Дарморіс наголосив, що «потрібно розбудовувати спортивні майданчики, де мешканці зможуть займатися спортом, матимуть простір для фізичної активності. А разом з тим можна впроваджувати активний відпочинок: створення умов для екстремальних видів відпочинку, які зацікавлюють молодь активним способом життя».
Влад Клемпоуз та Віталій Куций певні того, що «нашому місту вкрай необхідні прогулянкові доріжки та велосипедні шляхи».
Пономарьова Вікторія та Папа Уляна зазначили: «Фортеця може бути важливим історичним об’єктом та туристичною атракцією для міста. Відбудова фортеці може грати першу роль у збереженні культурної спадщини та залученні туристів. Тому потрібне відновлення стін, веж та оборонних споруд, які є головними елементами фортеці. Важливою є реконструкція башт, брами, парканів, які створюють унікальний характер будівлі».
Захищаючи свої проєкти, студенти демонстрували інтелект, ініціативність, прагматизм. Здобувачі освіти спрямували всю енергію та інтелектуальний потенціал у свої проекти, відчувши смак реалізація себе. А шлях до себе – це і є найголовніше життєтворче завдання особистості.
Саме активні заняття найбільше подобаються здобувачам освіти Бережанського фахового коледжу і викликають у них творчий інтерес. Адже проєктні заняття «зачіпають» емоційну сферу, формують дух змагальності, розвивають творче мислення, мотивують як до навчально-пізнавальної, так і до майбутньої професійної діяльності. Ідеї, втілені в студентських проєктах, потребують лише інвесторів, які не пошкодують грошей для розвитку нашого міста.