20 квітня в групі Е-11М викладачкою циклової комісії гуманітарних дисциплін Іриною КОСТІВ проведено інтелектуально-інтерактивне заняття з філософії «СКАРБНИЦЯ МУДРОСТІ» із застосуванням дидактичної гри.
Сучасна дидактика, звертаючись до ігрових форм навчання, вбачає в них можливість ефективної організації взаємодії педагога й здобувачів освіти, продуктивної форми їхнього спілкування з елементами змагання, безпосередності, інтересу. Використання дидактичної гри у поєднанні з іншими методами навчання є одним з ефективних шляхів активізації навчальної діяльності студентів, оскільки дозволяє: підвищити інтерес студентів до навчання, рівень сформованості пізнавального інтересу, загальний рівень групової згуртованості.
В ході заняття здобувачі освіти розв’язували кросворди,розгадували ребуси,демонстрували знання у вікторинах «Продовж речення», «Що? Де?, Коли?», «Склади визначення», виконували тестові завдання.
Заняття такого роду стимулювало позитивні емоції, створило атмосферу здорового змагання, яке змусилокожного студента не просто механічно згадувати відоме, а й мобілізувати всі свої знання, думати, добираючи відповідне, зіставляти та оцінювати.
Здобувачі освіти показали себе активними учасниками заняття-вікторини та були нагороджені заохочувальною грамотою.
Важливим є те, що не під тиском обставин, а за бажанням самих студентів, під час навчальної гри відбувається багаторазове повторення матеріалу в різноманітних формах. Ігрові моделі дають змогу позбутися шаблонів і стандартів, здатні змінити ставлення студентів до будь-якого явища, факту, проблеми. Гра стимулює інтелектуальну діяльність здобувачів освіти, вчить прогнозувати, досліджувати та перевіряти правильність прийнятих рішень і висунутих гіпотез, виховує культуру спілкування, формує вміння працювати в колективі.