Останнім часом у освітньому просторі України набирає обертів тренд STEAM-освіти.
Вона охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).
У всьому світі спостерігається дефіцит фахівців з технічних напрямків, попит на них росте набагато швидше, ніж на інші спеціальності, саме тому, у відповідь на виклики часу, такий тип освіти виходить на перший план.
Однак, важливо розуміти, що STEАM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань.
Розвинені країни вчасно зрозуміли цей тренд. Австралія, Китай, Великобританія, Ізраїль, Корея, Сінгапур та США вже давно впроваджують державні програми в галузі STEАM-освіти.
Українська освіта теж не може бути осторонь цих процесів, тому питання впровадження STEАM-освіти в навчальний процес є дуже актуальним.
Саме обговоренню цих питань було присвячене чергове засідання обласного методичного об'єднання викладачів інформатики та комп’ютерних технологій на тему «Впровадження STEM-ocвiти в умовах дистанційного та змішаного навчання у закладах фахової передвищої освіти», яке відбулося 6 травня 2021 року у вигляді онлайн конференції.
Модератором заходу був Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола.
У рамках методоб’єднання відбулась дискусійна онлайн-панель, де кожен учасник мав можливість презентувати своє бачення з окреслених питань та обмінятись досвідом щодо викладання інформатики та комп’ютерних технологій в умовах дистанційного та змішаного навчання у закладах фахової передвищої освіти Тернопільської області.
Надані доповіді учасників (тези) будуть опубліковані в електронному збірнику, який буде розміщено на сайті Ради директорів ЗФПО Тернопільської області (colleqeradate.wordpress.com).
Сергій ШТОГРИН, викладач-методист