29 листопада відбулося засідання педагогічної ради Бережанського агротехнічного коледжу. Згідно з порядком денним розпочалася робота доповіддю директора. Світлана Ігорівна підвела підсумки роботи колективу за листопад, відзначивши з-посеред великої кількості заходів такі: тиждень циклової комісії фізико-математичних дисциплін; участь в роботі методичного об’єднання викладачів суспільних дисциплін тернопільської області; участь в обласному етапі VІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т.Шевченка; проведення І етапу ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені П.Яцика; День відкритих дверей; батьківські збори; семінар для директорів відокремлених підрозділів НУБіП України та щорічна церемонія нагородження «Сова» – усе проведено на високому рівні.
За словами директора, найважливіші завдання на грудень – робота над річним звітом коледжу, об’єктивне виставлення підсумкових оцінок та проведення заліково-екзаменаційної сесії, успішне закінчення І семестру.
Наступний виступ про черговий моніторинг освітнього процесу в коледжі: результати анкетування батьків під час батьківських зборів. Завідувач навчально-методичного кабінету Оксана Лещишин відзначила, що батьки студентів задоволені організацією нашої роботи та якістю навчання в коледжі. Турбує їх, в основному, проблема з працевлаштуванням випускників, тому більшість обирає подальшу освіту, зокрема і в НУБіП України.
На цьому засіданні звітували про роботу згідно з програмою «Голосіївська ініціатива – 2020» Людмила Дворська (циклова комісія природничих дисциплін) і Наталія Юрчишин (циклова комісія механізації с/г та автомобільного транспорту). Серед важливих напрацювань: участь викладачів і студентів у науково-дослідній роботі, студентських олімпіадах, публікація статей у наукових збірниках, патент на винахід, практичні дипломні проекти, участь у міжнародних конференціях.
Традиційними на засіданнях педрад стали виступи з доповідями щодо результатів дослідження педагогічних проблем. Усім цікавий був досвід Маріанни Михайлишин на тему «Використання засобів дистанційного навчання як одного з методів підвищення кваліфікації викладача», адже самоосвіта дозволяє педагогу залишатися на відповідному рівні: розвивати професіоналізм у ногу з вимогами часу і студентів.