В рамках проекту DAAD «Підтримка цифровізації українських аграрних університетів» спільно з Університом прикладних наук Вайнштефан-Тріздорф (Німеччина) у Вінницькому національному аграрному університеті відбувся триденний воркшоп.
У данному заході взяли участь більше 60 учасників з 5 провідних аграрних вишів України та 18 коледжів, які представляли загалом 10 областей України. ВСП «Бережанський фаховий колледж НУБіП України» представляли викладачі Сергій ШТОГРИН та Олег АНДРУСЯК.
У перший день воркшопу з вітальним словом до учасників зібрання звернувся професор Ральф ШЛАУДЕРЕР, віце-президент з академічної національної та міжнародної безперервної освіти, керівник Академії та Міжнародної школи HSWT. До речі, пан Ральф ШЛАУДЕРЕР своє вітальне слово виголосив прямуючи на конференцію в НУБІП України, яка присвячена 125-річниці цього славетного закладу.
У своєму виступі науковець зазначив, що головним завданням триденного тренінгу є зміцнення співпраці між університетами, опрацювання таких важливих для науковців практичних навиків, які застосовують закордонні університети-партнери.
Далі учасники мали два напружених дні семінару з використання інноваційних інтерактивних онлайн-модулів у навчанні, які провів старший викладач університету Writtle із Великобританії Ніккі ван Веггел.
Програма тренінгу надзвичайно насичена, учасники отримали можливість ближче познайомитися із новітніми цифровими підходами до навчання, викладання та оцінювання.
В останній день семінару відбулось спілкування учасників з професором Ральфом ШЛАУДЕРЕРОМ, який ознайомив учасників з подальшими планами проекту. А саме, планування програми і заходів на наступну зустріч під час літньої школи в університеті Вайнштефан-Тріздорф.
Також з вітальним, заключним словом до учасників форкшопу звернувся президент Вінницького національного аграрного університету Григорій Калетнік.
Учасники воркшопу щиро подякували керівництву Вінницького національного аграрного університету за можливість зустрічі, обміну досвідом, надання інноваційного майданчика для напрацювання успішних міжнародних практик у навчальному процесі.