Перша шпальта
12 жовтня 2017 року викладачі фізичного виховання, голови циклових комісій та керівники фізичного виховання з 12 вузів І-ІІ р.а. Тернопільської області взяли участь в методичному об’єднанні, що відбулось в місті на берегах Золотої Липи на базі ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний коледж».
У привітальному слові заступник директора коледжу Олег Калатало подякував присутнім за можливість провести методоб’єднання саме в Бережанах та звернув увагу на актуальність мети та завдань основної доповіді: формування особистості молодої людини через заняття фізичною культурою.
Потім викладач фізичного виховання Степан Жеребецький виступив з доповіддю-презентацією «Нетрадиційні системи зміцнення здоров’я та фізичного вдосконалення», поділившись досвідом організації навчальної та позанавчальної роботи в коледжі щодо вибору нетрадиційних форм і методів, які забезпечують зміцнення здоров’я студентів.
9 жовтня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради Бережанського агротехнічного коледжу. Робота розпочалася доповіддю директора С.Пилипишин про діяльність вузу за перший місяць 2017-2018 н. р. Уже відбулися окремі відкриті заняття і виховні заходи, триває підготовка до проведення в нас методичного об’єднання викладачів фізичного виховання ВНЗ І-ІІ р. а. Тернопільської обл. та регіональної наукової конференції, приуроченої 75-річчю УПА.
За висловом письменника В. Короленка, «треба самому багато знати, щоб навчати інших». Ці слова, у першу чергу, мають взяти «на озброєння» педагоги. Жодна педрада не минає без обміну досвідом: відвідавши нараду чи конференцію, конкурс чи фестиваль, викладачі привозять у колектив нові знання, інноваційний досвід, емоційний заряд. Цього разу цікавою для всіх була розповідь Світлани Ігорівни про участь у міжнародному навчальному семінарі, який відбувся з 23 вересня по 3 жовтня у Німеччині. Робота семінару «Інноваційні методи і технології організації навчального процесу. Дуальна система освіти як один із методів реформування системи підготовки фахівців аграрного сектора» розгорталася в Аграрній Консалтинговій Компанії ІАК GmbHу Лейпцігу. Організатори ділилися досвідом роботи щодо розвитку с\г територій Німеччини та інших країн. Досвід дуальної освіти Німеччини зацікавив усіх слухачів. Саме системне поєднання навчання з роботою у відповідній майстерні чи фірмі допомагає студентові стати компетентним у своїй спеціальності та бути конкурентоспроможним на ринку праці. Звичайно, такий досвід навчання потрібний нашим студентам.
VII Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок», проходив 5-6 жовтня в м. Біла Церква на базі КВНЗ «Академія неперервної освіти».
Фестиваль проводиться поспіль уже декілька років за ініціативи інституту педагогіки НАПН України, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради, «Академії неперервної освіти», Українського освітянського видавничого центру «ОРІОН».
З вітальним словом перед присутніми виступили кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України Фасоля А. М., головний спеціаліст Департаменту загальної середньої освіти МОН України Котусенко О. Ю. та ректор КВНЗ «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук Осадчий І. Г.
А зранку дощ осінній накрапає,
Похмуро й сіро-сіро надворі.
Вже й листячка на дереві немає,
І плачуть темні хмари угорі.
Холодний вітер різко повіває
І, навіть, не цвіркочуть горобці.
Осінній дощ калюжі наливає
Й стрибає по наповненій ріці.
За вікном дощ…А студенти Бережанського агротехнічного коледжу активно готуються до свята, яке стало своєрідною традицією в жовтні місяці. З метою відродження національних традицій у виготовленні художніх робіт, як частки матеріальної та духовної культури народу, виховання естетичного смаку та розвитку художньо-творчих здібностей студентів 11 жовтня було проведено щорічну осінню виставку-конкурс «Осінній вернісаж».
З 23 вересня по 03 жовтня у м. Лейпціг (Німеччина) проходив Міжнародний навчальний семінар «Інноваційні методи і технології організації навчального процесу. Дуальна система освіти як один із методів реформування системи підготовки фахівців для аграрного сектору», організований Аграрною Консалтинговою Компанією ІАК GmbH. Українська делегація, яка була сформована за рекомендацією Науково-методичного центру «Агроосвіта», взяла» участь у його роботі. Аграрна Консалтингова Компанія ІАК GmbH – це незалежна консалтингова компанія, спрямована на роботу в аграрному секторі, яка працює як з громадськими донорськими організаціями, так і з приватними підприємствами в Німеччині та за кордоном. Основною діяльністю Аграрної Консалтингової Компанії ІАК GmbH є робота з сільськогосподарськими дорадчими службами, а також надання консультативних послуг організаціям, асоціаціям, муніципалітетам та адміністраціям, а також міжнародна діяльність, яка головним чином направлена на галузь сільського господарства та розвиток сільських територій. Члени делегації – це представники українських аграрних навчальних закладів та НМЦ «Агроосвіта». Робота семінару була розподілена на 4 модулі.
4 жовтня 2017 року у групах Сп-21М, ЕкЕо-11М Кізан Р. Я. було проведено відкриту виховну годину на тему «Правове виховання, пустощі та кримінальна відповідальність». Запрошені гості, Максимчак О. В., начальник служби у справах дітей, надання соціальної допомоги сім’ям з дітьми та молоді, та Безусова Т. В., головний спеціаліст служби у справах дітей, надання соціальної допомоги сім’ям з дітьми та молоді, висвітлили питання кримінальної відповідальності за пустощі, які перетворюються у злочини та вік з якого настає кримінальна відповідальність.
"Всіма можливими способами потрібно запалювати
в дітях гаряче прагнення до знань, до навчання"
Ян Амос Коменський
Дуже цікаво і змістовно пройшла ознайомлювальна практика для студентів-механіків. Вивчаючи історію механізації сільського господарства, хлопці – другокурсники оформили ще й стенди для наглядності.
Працюючи над ними, вони проявили себе кмітливими, винахідливими, ерудованими експериментаторами.
По суті, групова робота – це тренажер, на якому виробляються вміння і навички, розкривається творчий потенціал, створюються умови для активного обміну знаннями. Інтерес і задоволення – найважливіші психологічні ефекти роботи.