Бізнес-ігри – це потужний механізм саморозвитку та освіти, адже вони відображають справжню поведінку. Ігри, як засіб пізнання, дозволяють “вчитися, роблячи”.
У всьому світі дорослі і діти грають в бізнес-ігри для того, щоб зрозуміти принципи інвестування, капіталовкладення та використовувати ці знання в житті, правильно мислити, діяти і отримувати відмінні результати, змінюючи свою реальність.
Гра «Бізнес» починається з однакових стартових умов, усі гравці мають стабільну зарплату і роботу. Потім починається гра і все змінюється, хтось потрапляє в боргову яму, хтось досягає запаморочливих висот у побудові свого бізнесу. Гравці проходять шлях, який пройшли багато бізнесменів, щоб досягти фінансового успіху. Тут є і можливість взяти під відсотки банківський кредит, є несподівані і непередбачувані витрати.
Економічна гра-тренінг дає можливість зрозуміти що таке фінансова свобода — коли щомісячний пасивний дохід перевищує суму щомісячних витрат, можливості фондового ринку, як розбагатіти на ринку нерухомості, наскільки важливо мати заощадження. Гра показує, які є можливості для створення пасивного доходу. Мета гри — створити вищезгаданий пасивний дохід + досягти власну заповітну мрію. Якщо правильно підійти до цього приємного заняття, то можна зрозуміти свої помилки і ефективно керувати своїм грошовим потоком.
Найприємніше – гра проста і зрозуміла кожній людині, а тому взяти участь у цій грі міг кожен. Серед студентів груп ОФ-31М та Ек-31М панувала жага до перемоги. Тренер гри, викладач Дудка У. Т., аналізувала дії студентів та їх вплив на кінцевий результат. Такі ігри наочно моделюють поведінку студентів в реальному житті. Під час гри студенти мали змогу освоїти правила поводження з грошима, навчитись інвестуванню та грамотному збільшенню капіталу, розвинути фінансове мислення і отримати досвід поводження в непередбачуваних ситуаціях. Економічна гра-тренінг принесла не тільки корисний ефект для навчання, а й позитивні враження та емоції учасникам.