Володіння метамовою спеціальності, здатність практично оперувати знаннями іноземної мови професійного спрямування є запорукою успішної реалізації сучасних фахівців на вітчизняному та міжнародному ринках праці.
З метою визначення рівня сформованості іншомовної компетентності майбутніх техніків-електриків, проведено конкурс навчальних проектів на професійну тематику. До розгляду представлено індивідуальні проекти у формі мультимедійних презентацій із супроводжувальним монологом.
Вітроенергетику як галузь відновлювальної енергетики, що спеціалізується на використанні кінетичної енергії вітру, презентувала Оберська Ірина. Студентка звернула увагу слухачів на те, що енергія вітру є одним із найдавніших способів використання енергії з навколишнього середовища, а вітряні млини є прообразом сучасних вітрових генераторів.
Способи отримання електрики і тепла з сонячного випромінювання, переваги і недоліки сонячної енергетики, перспективи використання сонячної енергії в Україні, види сонячних панелей і спектр їх застосування – усі ці питання знайшли глибоке висвітлення у навчальному проекті Зіня Михайла.
Черепанець Владислав захопив присутніх цікавою доповіддю про гідроенергію, яка зосереджена в потоках водних мас, руслових водоводах та припливних рухах. Майбутній технік-електрик охарактеризував гідроенергетичний потенціал річок, розповів про принципи роботи водяних коліс і турбін.
«Біоенергія – енергія майбутнього», під такою назвою результати проектної діяльності представила Віятик Людмила, наголошуючи, що енергія біомаси є одним із відновлюваних джерел енергії, який може сприяти вирішенню глобальних проблем, пов’язаних зі зміною клімату, енергетичною безпекою, зростанням населення та збільшенням попиту на енергію.
Конкурс навчальних проектів завершився переглядом мультимедійної презентації Галушки Дмитра на тему: «Особливості та специфіка професійної діяльності техніків-електриків», текст останнього слайду якої – «Посмішка коштує менше, ніж електричний струм, але приносить більше тепла. Посмішка є дешевшою, ніж електричний струм і дає більше світла» викликав жваву дискусію в аудиторії.
Створені студентами тематичні проекти метамовою спеціальності свідчать про високий рівень сформованості іншомовної компетентності, показниками якої є здатність майбутніх техніків-електриків орієнтуватися в іншомовному інформаційному просторі, знаходити необхідний матеріал, правильно і творчо реконструктувати його з дотриманням граматичних правил, практично володіти мовленнєвими вміннями.