Дуже часто люди вчаться на своїх помилках. Потрапивши в якусь скрутну ситуацію, людина розуміє, що поводиться якось неправильно. Але часто це відбувається тоді, коли дороги назад немає. І вже є якісь істотні ускладнення або в особистих відносинах, або в кар’єрі, або в інший області. Так ось тренінг – це, в першу чергу, можливість особистісних змін. Це можливість опинитися в спеціальному тренінгово-ігровому середовищі, в якому всі труднощі і складності проявляться досить явно, але при цьому не будуть коштувати практично нічого. Це можливість подивитися на себе з боку, побачити себе очима інших людей і визначити, які сторони є сильними, що варто розвивати і доповнювати, а в яких областях варто чогось навчитися, освоїти щось нове, спробувати те, чого ще раніше не робили.
Так, викладачі циклової комісії фізико-математичних дисциплін, інформатики та обчислювальної техніки Циган Ірина Павлівна, Ломницька Роксолана Ярославівна та Ухман Ростислав Васильович 03 квітня 2019 року узяли участь у засіданні обласного методичного об’єднання викладачів фізики де пройшли навчання в тренінгу для педагогічних працівників на тему «Психолого-педагогічний супровід професійної діяльності викладача закладу вищої освіти», яке відбулося на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.
Тренінгове заняття провів доцент, в.о. завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти кандидат педагогічних наук Віктор Євгенович Кавецький.
Під час роботи тренінгу учасники ознайомилися з особливостями розвитку професійно важливих рис педагога, напрямами підвищення психологічної культури вчителя, формування його індивідуального стилю діяльності.
Педагоги взяли активну участь у дискусії щодо актуальних проблем в освіті. Також велике зацікавлення викликали інтерактивні вправи, що сприяли формуванню психолого-педагогічної компетентності учасників заходу і створенню сприятливого клімату у тренінговій групі. Протягом тренінгу брали активну участь у обговоренні проблем, що виникають у професійній діяльності.
Щира, позитивна і креативна атмосфера, що панувала під час тренінгових занять сприяла розв’язанню поставлених завдань. Учасники тренінгів отримали іменні сертифікати про проходження навчання із вказаною кількістю годин.