Кожен учитель хоче, щоб його заняття були цікавими, захоплюючими і такими, що запам'ятовуються. Для урізноманітнення навчального процесу дуже корисним є використання різного роду ігрових занять. Гра дозволяє зробити більш динамічним і цікавим процес сприйняття історичних фактів, імен, дат, назв географічних об'єктів, з якими пов'язана та чи інша історична подія. Вона виключає небажане заучування.
У грі знання засвоюються через практику. Студенти не просто вивчають матеріал, але розглядають його з різних боків, розкладають на різноманітні логічні ряди.
З цією метою в групі Сп-11М відбувся історичний КВК. Студенти групи були поділені на три команди: кмітливі, вчені та тямущі. Команди змагалися між собою виконуючи різні завдання: давали відповіді на питання, розв’язували кросворди та ребуси. Всі учасники змагання були дуже активними, показали хороші знання з історії України.
Навчання у грі «відбувається непомітно для дитини, тому що вся її увага спрямована на гру, а не на засвоєння знань, як це буває під час навчання на уроках у школі».