Так, саме так можна говорити в сучасному становищі, коли очікуване завершення карантину знову відкладено на декілька тижнів, а терміни завершення навчання у випускних курсів вже намає куди відкладати.
Перший такий екзамен проведено в групі К-41М спеціальності "Комп’ютерна інженерія" 5 травня 2020 року з предмету: «Надійність, діагностика та експлуатація КІСМ». Тому хочу поділитись першим досвідом та враженнями з колегами.
Розіб’ю свою розповідь на дві частини.
Частина перша – суто технічна. Яким чином краще організувати дистанційний контроль?
Перед початком іспиту я скористався системою відео зустрічей Cisco WeBex ми провели невеличку консультацію і студенти вирішили питання, які їх цікавили, щодо процедури екзамену. Сесію WeBex я не вимикав до завершення екзамену, тому студенти мали можливість в онлайн режимі ставити мені запитання.
Маючи певний досвід в галузі дистанційного навчання для платформи проведення екзамену я обрав наш портал дистанційного і змішаного навчання (ПДЗН). По-перше у мене там вже є курс з даного предмету і студенти 3 семестри у ньому навчались. По друге в ПДЗН є можливість створити завдання для екзамену, які відповідають усім вимогам (тести, задачі, описові питання). По-третє у мене є можливість швидко встановити, де студент виконував завдання екзамену за його ІР-адресою. Достатньо перед тим взяти у куратора групи домашні адреси студентів. По-третє, грамотно організувавши такий ресурс, як Журнал оцінок, я за лічені хвилини після завершення останнім студентом виконання завдань отримав готову відомість для подачі в деканат. По-четверте, я мав змогу розтягнути екзамен в часі йдучи на зустріч тим студентам, які з певних причин вчасно не мали змоги виконати його.
По завершенні виконання завдань ми знову «зібрались наживо» на платформі WeBex та обговорили подальші дії, щоб успішно завершити сесію.
Частина друга. Враження:
Звичайно, онлайн екзамен, це щось нове не звичне, але завдяки усім тим ресурсам, які має сучасний викладач, це можливо!
Сергій ШТОГРИН викладач-методист