дай мені зробити – і я зрозумію.
Зміст цієї китайської народної мудрості був повністю реалізований 27 березня на цікавому бінарному занятті з української та англійської мов з використанням проектних технологій. Тема заняття: «Написання іншомовних слів. Art». А почалося все із чашки запашної кави і розповіді про значення, походження та правопис цього слова. Як не намагатися, як чудово та артистично не розповідати, а в пам’яті студента залишається лише 20% від почутого, 30% - того що бачать, 50% - того, що чують і бачать, 70% - того, що говорять, 90% - того, що говорять і роблять. Тому викладачі Світлана Куца та Галина Процик на занятті прагнули, щоб студенти не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а й запитували, сперечались, досліджували, творили, вирішували, висловлювали і відстоювали свої думки, використовуючи однин із перспективних видів навчання, який підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей - метод проектів. Адже, саме цей метод – метод, в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватись в інформаційному просторі, критично мислити. На занятті студенти активно презентували проекти англійською та українською мовами, розмовляли про цінності та мрії, розмірковували над їхнім реальним втіленням у суспільному житті і, водночас, повторювали тему написання слів іншомовного походження.
Студенти люблять такі заняття і завжди чекають на них. А це головне мірило того, що такі заняття потрібні, і вони не данина моді, а необхідність сучасного освітнього простору.