«Навчання — це організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальшого застосування отриманих знань, умінь та навичок на практиці». Дане визначення підтвердили на практичному занятті викладачі циклової комісії спеціальних електротехнічних дисциплін Білик Б. Я. та Дудар О. П.
5.02.2019 р. в групі Е-31М було проведено бінарне, практичне заняття з дисциплін: «Автоматизація технологічних процесів і САК» та «Електропривод сільськогосподарських машин» на тему: «Розробка принципіальної електричної схеми керування електроприводом та вибір пускозахисної апаратури». Мета заняття ґрунтувалась на здобутті практичних навиків у схемо-будуванні та розрахунку і виборі апаратури керування електроприводом. Для досягнення мети і виконання завдань, що ставились на занятті викладачами було застосовано різноманітні методи навчання, такі як: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, інтерактивний.
Злагоджена робота викладачів створювала доброзичливу атмосферу і заохочувала студентів до плідної праці, прояву здібностей, їхньої креативності та індивідуальності. Таким чином було доведено, що інтегрований підхід у навчанні сприяє розширенню пізнавального досвіду студентів у поставлених викладачами конкретних завдань, інтенсивному їх розвитку, формуванні інтересу, розвиває загально навчальні навички студентів. Дане бінарне заняття об’єднало дві різні дисципліни, активізувало процес навчання і сприяло встановленню міжпредметних зв’язків.