Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

Національного університету біоресурсів і природокористування України

  вул. Академічна 20, м. Бережани, Тернопільська обл., Україна, 47501
A
A
A
Featured

Змінювати світ, починаючи з підтримки конкретної людини, — місія соціального педагога

Професія соціального педагога — це більше, ніж робота. Це покликання бути поруч у найважчі миті, чути навіть те, що промовчано, та підтримувати тих, хто опинився у складних життєвих обставинах.

Featured

Студенти групи ОФМ-11 на презентації збірника «Вони прославили наш край: почесні громадяни міста Бережани»

1 жовтня 2025 року студенти групи ОФМ-11 Бережанського фахового коледжу разом із куратором Тарасом Андріївим відвідали Музей книги, де відбулася презентація збірника «Вони прославили наш край: почесні громадяни міста Бережани».

Featured

«Україна – країна нескорених»

30 вересня 2025 року ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» взяв участь у панорамному вебінарі «Обличчя, що протистоять злу війни» в рамках челенджу «Україна – країна нескорених», присвяченому Дню захисників і захисниць України, Дню українського козацтва, святу Покрови Божої Матері, організатором якого став ВСП «Економіко-правничий фаховий коледж Запорізького національного університету», а партнерами заходу виступили 55-та окрема артилерійська бригада «Запорізька Січ», 23-тя окрема бригада охорони громадського порядку «Хортиця» Національної гвардії України, ГО «Наші мрії», Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства, ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України».

Featured

Трагедія Бабиного Яру

Щороку 29 вересня Україна вшановує День пам'яті жертв трагедії Бабиного Яру, адже саме в цей день у 1941 році нацисти розпочали масові розстріли, що стали одним із найстрашніших символів Голокосту. Упродовж двох днів, 29-30 вересня, в окупованому нацистами Києві був проведений перший масовий розстріл беззбройного цивільного населення, жертвами якого стали майже 34 тисячі людей. Загалом у Бабиному Яру протягом 1941–1943 років загинуло близько 100 тисяч осіб. Серед них – євреї, роми, військовополонені, підпільники Організації українських націоналістів, в’язні Сирецького концтабору і навіть пацієнти психіатричної лікарні.

Featured

«Туризм єднає»: здобувачі освіти та працівники Бережанського фахового коледжу стали учасниками міського свята у Бережанському замку

26 вересня у стінах величного Бережанського замку відбувся міський захід «Туризм єднає», присвячений Всесвітньому дню туризму та Дню туризму в Україні. Подія зібрала представників влади, освітян, культурних діячів, мешканців міста та, звісно ж, молодь. Активну участь у святкуванні взяли здобувачі освіти та викладачі Бережанського фахового коледжу.

Featured

Інформаційна виховна година про мінну безпеку в групі ОФМ-11

У рамках заходів, спрямованих на підвищення обізнаності та забезпечення безпеки, в групі ОФМ-11 відбулася інформаційна виховна година із протимінної діяльності. Студенти мали змогу переглянути  серію коротких відео про основні види вибухонебезпечних предметів та правила безпечної поведінки.

Featured

Навчаємось, практикуємо, здобуваємо досвід

У своїй роботі соціальний працівник повинен керуватися принципами професійної етики - загальними вимогами, які виражають основні напрями поведінки спеціаліста стосовно того чи іншого суб'єкта відношень, що виникають у процесі соціальної роботи.

Екологія

Освітньо-професійна програма визначає передумови доступу до навчання, орієнтацію та основний фокус програми, обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для підготовки фахівців у сфері фахової передвищої освіти, перелік загальних та спеціальних (фахових) компетентностей, нормативний і варіативний зміст підготовки фахівця, сформульований у термінах результатів навчання та вимоги до контролю якості вищої освіти.

ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» розробляє освітньо-професійну програму програму за спеціальністю Е2 Екологія для підготовки фахівців у сфері фахової передвищої освіти за обраною спеціальністю згідно Стандарту Затверджено наказом МОН №624 від 12.07. 2022 року.

Розроблено робочою групою ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» у складі:

СОКОЛОВСЬКА Ірина Ярославівна – голова робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії природничих дисциплін;

ПАНЬКІВ Галина Володимирівна – член робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії природничих дисциплін;

ЧОРНА Наталія Зіновіївна – член робочої групи, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії циклової комісії природничих дисциплін.

Опис освітньо-професійної програми

ЕКОЛОГІЯ

1 – Загальна інформація

Повна назва закладу фахової передвищої освіти освіти - Відокремлений структурний підрозділ «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України», відділення управління, соціальних наук та екології

Освітньо-професійний ступінь - Фаховий молодший бакалавр

Освітня кваліфікація - Фаховий молодший бакалавр з екології

Професійна кваліфікація -

Кваліфікація в дипломі

Освітньо-професійний ступінь − Фаховий молодший бакалавр

Спеціальність – Е2 Екологія

Освітньо-професійна програма - Екологія

Рівень кваліфікації згідно з Національною рамкою кваліфікацій - Освітньо‐професійний ступінь фахового молодшого бакалавра відповідає п’ятому рівню Національної рамки кваліфікацій України

Офіційна назва освітньо-професійної програми - Екологія

Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра - 180 кредитів ЄКТС

Термін навчання за денною формою здобуття освіти:

  • на основі базової середньої освіти – 3 роки 10 місяців;
  • на основі повної загальної середньої освіти (профільна середня освіта) – 2 роки 10 місяців;
  • на основі диплому кваліфікованого робітника – 2 роки 10 місяців.

Наявність акредитації - ОПП акредитована. Акредитація ОПП передбачено у 2029-2030 навчальному році

Термін дії освітньо-професійної програми  - до 01.07.2029 р.

Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою

  • – базова середня освіта (з одночасним виконанням освітньої програми профільної середньої освіти, тривалість здобуття якої становить два роки);
  • – повна загальна середня освіта (профільна середня освіта);
  • – професійна (професійно-технічна) освіта;
  • – фахова передвища освіта;
  • – вища освіта.

Мова(и) викладання - Українська

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньо-професійної програмиhttp://www.batk.nubip.edu.ua

2 – Мета освітньо-професійної програми

Надання теоретичних знань та набуття практичних компетентностей, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків та вирішення практичних завдань у сфері охорони навколишнього природного середовища.

3 – Характеристика освітньо-професійної програми

Предметна область

Об’єкт вивчення та/або діяльності:

  • структура та функціональні компоненти екосистем різного рівня та походження;
  • антропогенний вплив на довкілля та оптимізація природокористування.

Цілі навчання: формування у здобувачів фахової передвищої освіти професійних компетентностей у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

Теоретичний зміст предметної області: базові поняття, концепції й принципи природничих наук, сучасної екології та їх використання для охорони навколишнього середовища, збалансованого природокористування та сталого розвитку.

Методи, методики та технології:

  • методи збирання, обробка та інтерпретація результатів екологічних досліджень;
  • загальнонаукові й спеціальні методи, статистичні методи аналізу даних, професійні методики, вирішення типових спеціалізованих задач та практичних проблем в екології.

Інструменти та обладнання: обладнання, устаткування та програмне забезпечення для лабораторних, лабораторно-польових, польових і дистанційних досліджень будови та властивостей екологічних систем різного рівня та походження.

4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштування

Фахівець у сфері фахової передвищої освіти з екології здатний виконувати такі професійні роботи (згідно ДК 003:2010) і займати первинні посади: технік-еколог, технік-лаборант.

Перелік посад, які може обіймати випускник, не є вичерпним.

Академічні права випускників

Продовження  освіти за:

  • початковим рівнем (короткий цикл) вищої освіти;
  • першим (бакалаврський) рівнем вищої освіти.

Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти.

5 – Викладання та оцінювання

Викладання та навчання

Загальний стиль навчання – проблемно-орієнтований. Лекційні курси поєднуються з семінарами, диспутами, «мозковими штурмами» та робочими зустрічами. Широко використовується алгоритмізація навчання. Самостійна робота на основі підручників та конспектів, електронних освітніх ресурсів, розміщених в «Віртуальному навчальному середовищі Moodle», «Хмарному середовищі GOOGLE» консультації із викладачами визначається як особистісно-орієнтована педагогічна взаємодія суб’єктів навчання у закладах освіти, метою і мірою ефективності якої є формування професійної компетентності майбутнього фахівця.

Оцінювання

Тестування, опитування, дискусії, презентації, письмові есе, психолого-педагогічні характеристики, самоконтроль та самооцінка, контрольні роботи, звіти про практику, захист курсових робіт, усні та письмові екзамени, кваліфікаційний іспит, визначення рейтингу студента у кредитній системі освітнього процесу.

6 –  Перелік компетентностей випускника

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі в галузі екології або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів природничих наук та може характеризуватися певною невизначеністю умов; відповідальність за результати своєї діяльності; здійснення контролю інших осіб у визначених ситуаціях.

Загальні компетентності

ЗК1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК3. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК5. Здатність спілкування іноземною мовою.

ЗК6. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК8. Прагнення до охорони та збереження навколишнього природного середовища.

Спеціальні компетентності

СК1. Здатність до використання положень та методів фундаментальних наук для вирішення професійних задач.

СК2. Здатність обґрунтовувати власну точку зору та висновки, використовуючи основні теорії та концепції наук про навколишнє середовище.

СК3. Здатність організовувати та здійснювати лабораторні й польові дослідження об’єктів/складових навколишнього природного середовища, зокрема із використанням інформаційних технологій.

СК4. Здатність описувати результати лабораторних і польових досліджень та складати відповідні звіти.

СК5. Здатність проводити моніторинг природних складових довкілля та оцінювати поточний стан його природних складових.

СК6. Здатність до участі в розробці заходів, спрямованих на збереження ландшафтно-біологічного різноманіття та формування екологічної мережі.

СК7. Здатність до участі в розробці заходів щодо поводження з відходами виробництва та споживання.

СК8. Здатність оцінювати основні джерела техногенного впливу на стан навколишнього природного середовища.

СК9. Здатність до використання сучасних інформаційних ресурсів для екологічних досліджень.

СК10. Здатність інформувати громадськість про стан навколишнього середовища та екологічної безпеки.

СК11. Здатність до участі в реалізації природоохоронних заходів або екологічних проєктів.

СК12. Здатність до вивчення міжнародного та вітчизняного досвіду регіональних і транскордонних екологічних проблем з метою впровадження ресурсозберігаючих, природоохоронних технологій та альтернативних джерел енергії

7 – Зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання

РН1. Спілкуватись усно та письмово з професійних питань українською та іноземною мовами.

РН2. Здійснювати пошук, відбирати інформацію з різних джерел у сфері професійної діяльності.

РН3. Визначати та описувати основні джерела техногенного пливу на навколишнє природне середовище та оцінювати міру екологічної небезпеки.

РН4. Використовувати положення, принципи, методи та поняття фундаментальних і прикладних наук у навчанні та професійній діяльності.

РН5. Використовувати лабораторне устаткування і обладнання.

РН6. Проводити польові та лабораторні дослідження, забір та оцінювання досліджуваних матеріалів і зразків, проведення аналізів, їх узагальнення та складання звітів.

РН7. Використовувати технологічні стандарти, нормативні документи, довідкові матеріали та технічні засоби для практичного виконання робіт і проведення обробки даних.

РН8. Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології для пошуку й обробки інформації у сфері екології.

РН9. Аналізувати склад, будову, розвиток екосистем у різних просторовочасових масштабах.

РН10. Застосовувати знання щодо геологічного середовища, педосфери, гідросфери та атмосфери для дослідження небезпечних екологічних явищ і процесів з метою вибору шляхів запобігання та їх вирішення. РН11. Застосовувати знання з охорони навколишнього середовища, екологічного моніторингу, оцінки впливу на довкілля, геохімії довкілля для оцінки природно-ресурсного потенціалу та окремих видів природних ресурсів, оцінки впливу на навколишнє середовище, розрахунків збитків, заподіяних порушенням природоохоронного законодавства.

РН12. Застосовувати знання з біогеохімії, нормування антропогенного навантаження на навколишнє середовище та техноекології для виконання спостережень за станом довкілля, проведення польових і лабораторних досліджень,  визначення та реалізації методів очистки викидів у повітряний басейн та скидів зворотних вод у водні об’єкти.

РН13. Застосовувати знання з екології людини, соціоекології, екологічної безпеки для цілісного підходу до людини як до біоенергоінформаційної системи, яка може бути основою спрямованого управління процесами життєдіяльності, новими підходами до боротьби із хворобами, збереження та зміцнення здоров’я, духовної еволюції людини як безальтернативної стратегії виживання цивілізації в умовах загострення глобальної екологічної кризи.

РН14. Застосовувати знання з управління та поводження з відходами виробництва та споживання для обґрунтування підходів до мінімізації їх негативного впливу на стан і якість складових довкілля та екологічну безпеку населення.

РН15. Забезпечувати дотримання правил охорони праці, промислової, пожежної та екологічної безпеки.

8 – Ресурсне забезпечення реалізації освітньо-професійної програми

Кадрове забезпечення

Розробники програми:

3 спеціалісти вищої категорії, викладачі-методисти

Всі розробники є штатним співробітниками Бережанського фахового коледжу

Голова робочої групи освітньо-професійної програми: Соколовська І.Я. – викладач циклової комісії природничих дисциплін, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист

До реалізації програми залучаються висококваліфіковані педагогічні працівники.

З метою підвищення фахового рівня всі педагогічні працівники один раз на п’ять років проходять стажування, в т.ч. закордонні.

Матеріальне-технічне забезпечення

  • навчальні корпуси;
  • гуртожитки;
  • тематичні кабінети;
  • спеціалізовані лабораторії;
  • комп’ютерні класи;
  • пункти харчування;
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • мультимедійне обладнання;
  • спортивний зал, спортивні майданчики;
  • медпункт;

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

  • офіційний сайт закладу: http://www.batk.nubip.edu.ua
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • необмежений доступ до мережі Інтернет;
  • наукова бібліотека, читальні зали;
  • віртуальне навчальне середовище Moodle;
  • хмарні середовища Google-Apps;
  • пакет MS Office 365;
  • корпоративна пошта;
  • навчальні і робочі плани;
  • графіки освітнього процесу
  • навчально-методичні комплекси дисциплін;
  • навчальні та робочі програми дисциплін;
  • дидактичні матеріали для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисциплін;
  • програми практик;
  • методичні вказівки щодо виконання курсових робіт;
  • критерії оцінювання рівня підготовки;
  • пакети комплексних контрольних робіт.

9 – Академічна мобільність

Національна кредитна мобільність

Право на академічну мобільність реалізується здобувачами фахової передвищої освіти відповідно до «Положення про академічну мобільність у Відокремленому структурному підрозділі «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України».

Підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників у закладах освіти.

Форми атестації здобувачів фахової передвищої освіти

Атестація зі спеціальності здійснюється у формі кваліфікаційного іспиту

Вимоги до кваліфікаційного іспиту

Кваліфікаційний іспит має передбачати оцінювання результатів навчання, визначених цим стандартом та відповідною освітньо-професійною програмою

231 Соціальна робота/І10 Соціальна робота та консультування

Освітньо-професійна програма визначає передумови доступу до навчання, орієнтацію та основний фокус програми, обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для підготовки фахівців у сфері фахової передвищої освіти, перелік загальних та спеціальних (фахових) компетентностей, нормативний і варіативний зміст підготовки фахівця, сформульований у термінах результатів навчання та вимоги до контролю якості вищої освіти.

ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» розробляє освітньо-професійну програму за спеціальністю 231 Соціальна робота/І10 Соціальна робота та консультування для підготовки фахівців у сфері фахової передвищої освіти за обраною спеціальністю згідно Стандарту Затверджено наказом МОН №1004 від 21.09. 2021 року.

Розроблено робочою групою ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» у складі:

Гунчак Ірина Романівна – голова робочої групи, спеціаліст вищої категорії циклової комісії гуманітарних дисциплін;

Рудик Юлія Ігорівна – член робочої групи, спеціаліст вищої категорії циклової комісії гуманітарних дисциплін;

Підлужна Софія Михайлівна - член робочої групи, спеціаліст вищої категорії циклової комісії гуманітарних дисциплін.

 Опис освітньо-професійної програми

СОЦІАЛЬНА РОБОТА /СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ

1 – Загальна інформація

Повна назва закладу фахової передвищої освіти освіти - Відокремлений структурний підрозділ «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України», відділення управління, соціальних наук та екології

Освітньо-професійний ступінь - Фаховий молодший бакалавр

Освітня кваліфікація - Фаховий молодший бакалавр з соціальної роботи та консультування

Професійна кваліфікація -

Кваліфікація в дипломі - Освітньо-професійний ступінь − Фаховий молодший бакалавр

Спеціальність – 231 Соціальна робота/І10 Соціальна робота та консультування

Освітньо-професійна програма - Соціальна робота /Соціальна робота та консультування

Рівень кваліфікації згідно з Національною рамкою кваліфікацій - Освітньо‐професійний ступінь фахового молодшого бакалавра відповідає п’ятому рівню Національної рамки кваліфікацій України

Офіційна назва освітньо-професійної програми - Соціальна робота та консультування

Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра - 120 кредитів ЄКТС

Термін навчання за денною формою здобуття освіти:

  • на основі базової середньої освіти – 2 роки 10 місяців;
  • на основі повної загальної середньої освіти (профільна середня освіта) – 1 рік 10 місяців;
  • на основі диплому кваліфікованого робітника – 1 рік 10 місяців.

Наявність акредитації - Акредитується вперше

Термін дії освітньо-професійної програми - до 2026 р.

Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою - базова середня освіта (з одночасним виконанням освітньої програми профільної середньої освіти, тривалість здобуття якої становить два роки);

  • повна загальна середня освіта (профільна середня освіта);
  • професійна (професійно-технічна) освіта;
  • фахова передвища освіта;
  • вища освіта.

Мова(и) викладання - Українська

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньо-професійної програми - http://www.batk.nubip.edu.ua

2 – Мета освітньо-професійної програми

Формування компетентного конкурентоспроможного фахівця в галузі соціальної роботи та консультування, який володіє спеціальними знаннями, навичками і вміннями, адекватних сучасним соціокультурним умовам.

3 – Характеристика освітньо-професійної програми

Предметна область

Об’єкт вивчення та/або діяльності: особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров'я, соціального функціонування та загального благополуччя.

Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми соціальної̈ сфери або у процесі навчання.

Теоретичний зміст предметної області: поняття, концепції̈ та методи підтримання і надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальної ексклюзії.

Методи, методики та технології: загальнонаукові і спеціальні методи пізнання соціальних явищ; методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп; педагогічні, економічні, психологічні, соціологічні, інформаційно-комунікаційні технології.

Інструменти та обладнання: сучасні інформаційно- комунікаційні технології, інформаційні ресурси та програмні продукти, що застосовуються в соціальній сфері.

4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштування

Фахівець підготовлений до роботи в галузі економіки за Національним класифікатором України: «Класифікатор видів економічної діяльності» ДК 009:2010:

Секція Q Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги:

88 Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання:

88.1 Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб 

88.10 Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів

88.9 Надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання

88.91 Денний догляд за дітьми

88.99 Надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у

84.30 Діяльність у сфері обов'язкового соціального страхування

84.2 Надання державних послуг суспільству в цілому

84.1 Державне управління загального характеру; соціально-економічне управління

Фахівець здатний виконувати зазначені професійні роботи за Національним класифікатором України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010:

2442.2   Соціальний патолог

2446.2 Соціальний працівник

5133 Соціальний робітник

2419.3  Спеціаліст державної служби

2446.2 Соціальний аудитор

3460 Соціальний працівник (допоміжний персонал)

3443 Інспектор з соціальної допомоги

3330 Асистент викладача із соціальної педагогіки

3340 Асистент вихователя соціального по роботі з дітьми з інвалідністю.

Перелік посад, які може обіймати випускник, не є вичерпним.

Академічні права випускників

Продовження  освіти за:

  • початковим рівнем (короткий цикл) вищої освіти;
  • першим (бакалаврський) рівнем вищої освіти.

Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти.

5 – Викладання та оцінювання

Викладання та навчання

Загальний стиль навчання – проблемно-орієнтований. Лекційні курси поєднуються з семінарами, диспутами, «мозковими штурмами» та робочими зустрічами. Широко використовується алгоритмізація навчання. Самостійна робота на основі підручників та конспектів, електронних освітніх ресурсів, розміщених в «Віртуальному навчальному середовищі Moodle», «Хмарному середовищі GOOGLE» консультації із викладачами визначається як особистісно-орієнтована педагогічна взаємодія суб’єктів навчання у закладах освіти, метою і мірою ефективності якої є формування професійної компетентності майбутнього фахівця.

Оцінювання

Тестування, опитування, дискусії, презентації, письмові есе, психолого-педагогічні характеристики, самоконтроль та самооцінка, контрольні роботи, звіти про практику, захист курсових робіт, усні та письмові екзамени, кваліфікаційний іспит, визначення рейтингу студента у кредитній системі освітнього процесу.

6 –  Перелік компетентностей випускника

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів соціальної роботи, та може характеризуватися певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях.

Загальні компетентності

ЗК 1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 5. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 7. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

ЗК 8. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

Спеціальні  компетентності

СК 1. Здатність розуміти сутність, напрямки та види соціальної роботи.

СК 2. Здатність використовувати на практиці знання нормативно-правових актів соціальної роботи і соціального забезпечення.

СК 3. Здатність вести документацію під час виявлення потенційних отримувачів соціальних послуг.

СК 4. Здатність розуміти соціально-психологічні явища, процеси становлення, розвитку та соціалізації особистості.

СК 5. Здатність виявляти потреби населення у соціальних послугах.

СК 6. Здатність організовувати та контролювати надання соціальних послуг.

СК 7. Здатність визначати шляхи подолання соціальних проблем і знаходити ефективні методи їх вирішення.

СК 8. Здатність надавати допомогу і підтримку спеціальним групам клієнтів.

СК 9. Здатність застосовувати сучасні технології та методи професійної діяльності.

СК 10. Здатність до соціальної взаємодії у професійній сфері.

СК 11. Здатність аналізувати та оцінювати результати професійної діяльності.

СК 12. Здатність дотримуватися етики професійного спілкування і стандартів соціальної роботи.

7 – Зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання

РН 1. Здійснювати пошук, аналіз та оброблення інформації для розв’язання професійних завдань.

РН 2. Володіти державною та іноземною мовами у професійній діяльності.

РН 3. Розв’язувати типові задачі в професійній діяльності.

РН 4. Застосовувати інформаційні ресурси та методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп.

РН 5. Застосовувати етичні принцип  і стандарти соціальної роботи у професійній діяльності.

РН 6. Використовувати технології соціальної діагностики, профілактики, корекції із застосуванням сучасних форм та методів професійної діяльності.

РН 7. Застосовувати на практиці нормативно-правові акти з питань надання соціальних послуг.

РН 8. Вести документацію з організації соціального обслуговування та допомоги, обліку та звітності.

РН 9. Здійснювати соціальне інспектування й оцінку потреб уразливих категорій громадян, у тому числі тих, хто опинився у складних життєвих обставинах.

РН 10. Організовувати  заходи з реабілітації, реінтеграції, соціальної адаптації отримувачів соціальних послуг.

РН 11. Аргументувати шляхи подолання проблем та обирати методи їх розв’язання.

РН 12. Знаходити рішення для покращення соціального добробуту і соціальної безпеки громадян.

РН 13. Визначати зміст і види співпраці з представниками різних професій, груп, громад у професійній діяльності.

РН 14. Планувати, аналізувати, контролювати й оцінювати власну роботу і роботу інших осіб у спеціалізованому контексті.

8 – Ресурсне забезпечення реалізації освітньо-професійної програми

Кадрове забезпечення

Розробники програми:

3 спеціалісти вищої категорії,

Всі розробники є штатним співробітниками Бережанського фахового коледжу

Голова робочої групи освітньо-професійної програми: Атаманчук С.В. – викладач циклової комісії гуманітарних дисциплін, спеціаліст вищої категорії.

До реалізації програми залучаються висококваліфіковані педагогічні працівники.

З метою підвищення фахового рівня всі педагогічні працівники один раз на п’ять років проходять стажування, в т.ч. закордонні.

Матеріальне-технічне забезпечення

  • навчальні корпуси;
  • гуртожитки;
  • тематичні кабінети;
  • спеціалізовані лабораторії;
  • комп’ютерні класи;
  • пункти харчування;
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • мультимедійне обладнання;
  • спортивний зал, спортивні майданчики;
  • медпункт;

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

  • офіційний сайт закладу: http://www.batk.nubip.edu.ua
  • точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
  • необмежений доступ до мережі Інтернет;
  • наукова бібліотека, читальні зали;
  • віртуальне навчальне середовище Moodle;
  • хмарні середовища Google-Apps;
  • пакет MS Office 365;
  • корпоративна пошта;
  • навчальні і робочі плани;
  • графіки освітнього процесу
  • навчально-методичні комплекси дисциплін;
  • навчальні та робочі програми дисциплін;
  • дидактичні матеріали для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисциплін;
  • програми практик;
  • методичні вказівки щодо виконання курсових робіт;
  • критерії оцінювання рівня підготовки;
  • пакети комплексних контрольних робіт.

9 – Академічна мобільність

Національна кредитна мобільність

Право на академічну мобільність реалізується здобувачами фахової передвищої освіти відповідно до «Положення про академічну мобільність у Відокремленому структурному підрозділі «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України».

Підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників у закладах освіти.

Форми атестації здобувачів фахової передвищої освіти

Атестація зі спеціальності здійснюється у формі кваліфікаційного іспиту

Вимоги до кваліфікаційного іспиту

Кваліфікаційний іспит має передбачати оцінювання результатів навчання, визначених цим стандартом та відповідною освітньо-професійною програмою

Featured

Урок мужності: від викладача історії до воїна ЗСУ

8 вересня до Бережанського фахового коледжу завітав особливий гість – наш колега, викладач історії, а нині – військовослужбовець ЗСУ, заступник командира 1-ї механізованої роти 1-го механізованого батальйону 156-ї ОМБР, старший лейтенант Віталій Леонідович Скасків.

 

Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

НУБіП України

Адреса:

 вул. Академічна 20, м. Бережани,
Тернопільська обл., Україна, 47501

 (03548) 2-24-82   096 760 79 16

vp_batk@ukr.net   batcnubip@nubip.edu.ua

 

Національний університет біоресурсів

і природокористування України

Адреса:

 03041, Україна, м. Київ,
вул. Героїв Oборони, 15.

 (044) 527-82-42

 rectorat@nubip.edu.ua

© 2025 БФК НУБіП України.
 
 

Навігація