11 лютого 2025 року у світі відзначають День безпечного Інтернету (Safer Internet Day). З цієї нагоди Національний банк України проводить Тиждень безпечного Інтернету та організовує низку цікавих і корисних заходів для педагогів, учнів та студентів, які спрямовані на підвищення рівня знань з платіжної безпеки.
Здобувачі освіти груп ЕкП-11, ОФ-11, Сп-11 викладачем Уляною Бурдаш були залучені до наступних заходів:
- 11 лютого 2025 року вебінар на тему: "Платіжне шахрайство: досліджуємо разом з Кіберполіцією". Спікером виступив Олександр Ульяненков, підполковник поліції, начальник відділу протидії різновидам онлайн-шахрайств Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Учасники мали нагоду дізнатись про: правила безпеки в інтернеті; останні тенденції у сфері платіжного шахрайства; методи, які використовують шахраї у своїх схемах та як від них захиститися; приклади роботи з попередження та виявлення платіжного шахрайства працівниками кіберполіції.
- 12 лютого 2025 року вебінар на тему: "Кібербезпека як професія майбутнього: актуальність, навички та кар'єрні можливості". Спікером даного заходу був Нікіта Веселков, компанія ESET в Україні, провідний постачальник рішень із кібербезпеки. Учасники мали нагоду дізнатись про: поняття "кібербезпека"; актуальність професії у сфері кібербезпеки; актуальність кібербезпеки під час українсько-російської війни; основні спеціалізації фахівців у сфері кібербезпеки; навички, необхідні для роботи в сфері кібербезпеки; ринок праці з напряму кібербезпеки; додаткові ресурси для вивчення та поліпшення навичок із кібербезпеки.
- в рамках Тижня просвіти з платіжної безпеки для педагогів 13 лютого 2025 року проведено заняття на основі освітніх матеріалів із платіжної безпеки, створених експертами Національного банку на тему: "Поради з кібербезпеки та схеми шахрайства у воєнний час".
Дані заходи були проведені з метою підвищення інформаційної компетентності учасників освітнього процесу, створення сприятливих умов для підготовки молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.