29 жовтня 2024 року для здобувачів освіти груп ОФ-21, Ек-31 та К-31 проведено гостьову лекцію із дисципліни «Технології» на тему «Сучасні інструменти цифрового маркетингу» з SMM-фахівцем Валерією КРУК.
Професійне (неофіційне) свято маркетологів відзначається щороку 25 жовтня.
У наш час практично жодний бренд, фірма чи компанія не може обійтись без Інтернету для популяризації товару. SMM (Social Media Marketing - маркетинг у соціальних мережах) - спеціалісти посідають 3 місце у топ-10 затребуваних професій 2024 року в Україні. Наразі зростає кількість малих та великих бізнесів, які обирають соціальні мережі, як засіб для просування, та знаходяться в пошуку SMM-менеджерів.
SMM-фахівець відповідає за загальний маркетинг у соціальних мережах. Створює і публікує контент, взаємодіє з ЦА, керує акаунтами і стежить за аналітикою. Основна мета SMM-спеціаліста – це підвищення залученості та лояльності аудиторії, збільшення кількості підписників і формування позитивного іміджу бренду.
Студенти мали змогу послухати про використання інструментів SMM, які дають можливість отримувати значні результати на довготривалу віддачу, щодо просування бренду, товару чи компанії на ринку. Було обговорено особливості ведення профілів брендів в соціальних мережах, розробки реалізації певних стратегій, створення релевантного контенту із врахуванням потреб споживачів, задоволення всі їхні запитів, використовуючи всі можливості фірми, а саме: рекламні акції, ролики, зображення чи статті.
На занятті студенти були надзвичайно уважними та активними, оскільки SMM-фахівець на ринку праці є сьогодні затребуваний. Спілкування було цікавим, продуктивним та викликало чимало питань до нашої шановної співрозмовниці. Гостя поділилась зі студентами досвідом своєї професійної діяльності, особливостями роботи у цій сфері.
Актуальність проведення подібних занять полягає в максимальному наближенні підготовки фахівців до вимог ринку праці та пропозиції роботодавцям кваліфікованих, сучасних та перспективних працівників.