3 метою підвищення інтересу до економічних знань, розвитку творчого мислення, ініціативи, вміння обґрунтовувати свої думки і організації колективної розумової діяльності студентів, необхідно урізноманітнювати освітній процес. Значне місце серед активних форм навчання економіки посідає гра. Саме під час гри студенти активізують свою пізнавальну діяльність, вони окрилені духом змагання і бажанням перемогти.
19.09.2024 р. викладачкою Уляною БУРДАШ була проведена з дисципліни «Технології» інтелектуальна гра "Економічний брейн-ринг" серед команд студентів групи ЕкП-21. Гра складалася з п’яти раундів. Серед завдань були: презентація команд, економічна розминка, конкурс капітанів, вікторина «Мислитель», конкурс «Головоломка».
Економічний брейн-ринг приніс масу задоволення учасникам. Студенти проявили неабиякі ораторські вміння, продемонстрували інтелектуальні знання, рівень ерудиції та навички аргументованого висловлювання, особливо у відстоюванні своєї позиції і власної думки під час дебатів. Саме такі інтерактивні методи допомагають урізноманітнити навчання та дозвілля студентів.