Реклама – це засіб змусити людей потребувати того,
про що вони раніше не чули.
Марті Ларні
21 березня 2024 року в рамках тижня циклової комісії спеціальних економічних дисциплін проведено засідання круглого столу: «Реклама без кордонів». У роботі круглого столу взяли участь здобувачі освіти Ек-31, ОФП-31 груп.
Мета круглого столу - обговорення інноваційних підходів до реклами, які сприяють розвитку бізнесу та суспільства в цілому.
З привітальним словом до учасників круглого столу звернулася Ірина Палінська, яка наголосила на необхідності дослідження сучасного стану ринку реклами як важливого елементу стратегії розвитку сучасного бізнесу, переваг та недоліків проведення рекламної кампанії в Інтернеті, зосередилася на сучасних тенденціях застосування інтернет-технологій у маркетингу та звернула увагу присутніх на практичних моментах вибору каналів комунікації, які найбільше привертають увагу та викликають довіру у споживачів.
Реклама оточує нас на кожному кроці, вона впливає на наші вчинки, думки, переконання. Учасники круглого столу торкнулися актуальних питань впливу реклами на суспільство, трансформації реклами під впливом інтернету та соціальних медіа.
Здобувачі освіти презентували яскраві виступи, що вирізнялись актуальною тематикою, цікавою подачею матеріалу. Доповідачами-студентами зроблено акцент на основних видах реклами, на інструментах й сервісах її створення, на способах та вартості розміщення реклами, а також на результатах моніторингу ринку реклами в Україні.
Програма круглого столу включала наступні теми доповідей здобувачів освіти:
«Історія реклами в Україні» ( Назар Берчук);
«Сучасна реклама»( Маркіян Миськів);
«Професійна контекстна реклама» ( Анастасія Білик);
«Реклама в соціальних мережах» ( Діана Котик);
«Особливості міжнародної реклами» ( Юлія Жига);
«Соціальна реклама» (Дарина Жук);
«Маркетинг з уст в уста» ( Вікторія Горохівська).
Предметом обговорення стали наступні питання:
- формати реклами;
- інструменти реклами;
- реклама майбутнього;
- переваги онлайн реклами від Google;
- ринок медійної реклами.
Розглянуті питання викликали зацікавленість та дискусію у студентів. Учасники круглого столу обговорили не лише питання форм і видів реклами, підбору площадок проведення рекламної кампанії (форуми і блоги, дошки оголошень, групи в соціальних мережах, великих порталах тощо), а й наводили багато її успішних прикладів.
Наприкінці роботи круглого столу, учасники дійшли висновку стосовно того, що проведення подібних заходів беззаперечно сприятиме досвіду професійного і наукового спілкування, вмінню висловлювати свою думку, а також забезпечує накопичення студентами практичного та професійного вдосконалення у сфері інформаційних технологій, просування бізнесу в Інтернет-середовищі.
Олег Андрусяк,
викладач спеціальних економічних дисциплін