03 листопада 2023 року розпочав свою роботу «ІТ-марафон «Електронна комерція: від ідеї до проєкту». ІT-марафон проводився з метою об’єднати навчальні заклади України та ІТ-компанії, виявлення фахових здібностей у здобувачів освіти, розробити ефективні практичні рішення ведення електронної комерції для розвитку власного бізнесу, економіки країни за допомогою ІТ.
ІТ марафон проводився у формі двох зустрічей. Перша зустріч була ознайомчою – організатори розповіли про мету та завдання проєкту, були роздані теми для створення проєктів. Теми були розподілені між командами шляхом жеребкування. Кожна група повинна була розробити бізнес проект реалізації одного з товарів, а саме: екологічно чисті побутові товари; ретро та вінтажні товари; ексклюзивні продукти для веганів і вегетаріанців; художні інструменти та фарби для художників; ексклюзивні чоловічі аксесуари та гаманці; античні книги та рукописи; товари для подорожей; ексклюзивні товари для тварин; автозапчастини та аксесуари; подарунковий магазин для коханих; товари для фермерів; пазли, збірні моделі літаків та автомобілів; вироби з бурштину; товари для вундеркіндів. Нашій команді дісталась тема «Товари для фермерів».
Для успішного створення проєкту були поставленні наступні задачі: придумати назву команди; згенерувати ідею проєкту; розробити продукт електронної комерції; продумати стратегії просування; продемонструвати результат на фінальній зустрічі. Другий підсумковий етап ІТ – марафону «Електронна комерція: від ідеї до проєкту» відбувся 11 листопада 2023 року.
Онлайн та офлайн завітали 12 команд-учасників з восьми навчальних закладів, серед них і студенти нашого коледжу.
Оцінювали роботи студентів професіонали:
Ігор ВОЙТОВИЧ, ГС «Рівне ІТ освіта», професор, доктор педагогічних наук,
Ангеліна ЛЮБАС, SMM-спеціаліст, маркетолог,
Діана КАРДАШ, SMM Video maker,
Василь РОМАНЮК, директор MVCOM,
Людмила ПРОНЧУК, викладач «Електронної комерції» ВСП «РФК НУБіП Україна»
за наступними критеріями:
- Айдентика (шрифт, логотип, слоган, кольорова гама, графічні елементи);
- Дослідження предметної області;
- Стратегія просування (реклама УТП);
- Наявність основних складових продукту електронної комерції.
Всі, представленні проєкти були вартими уваги. І хоч наша команда не ввійшла до трійки переможців, командна праця дала нам натхнення для вдосконалення, для нових звершень і перемог, звичайно, дослухавшись до порад професіоналів.