Маркетингова робота
не завершується ніколи.
Її суть у вічному русі.
Ми маємо робити нововведення щодня
Бет Комсток.
З нагоди міжнародного Дня маркетолога. яке відзначається щороку 25 жовтня, в групі Сп 41/31Ск було проведено заняття - тренінг «Я - маркетолог».
Маркетинг - це значно глибше та всеосяжне поняття, ніж просто просування, реклама та продажі. У найширшому розумінні маркетинг - це узагальнююче поняття, яке, серед іншого, визначає місце підприємства на ринку по відношенню до конкурентів, його конкурентні переваги, а також вибір підприємством перспективних сегментів ринку, які воно планує обслуговувати.
Маркетинг, крім того, що дозволяє визначити перспективні сегменти ринку (і свідомо відмовитись від тих сегментів ринку, з якими ми співпрацювати не збираємося), також включає у себе і взаємозв’язок із клієнтами - учасниками тих сегментів ринку, які ми для себе відібрали.
Маркетинг потрібен будь-якому бізнесу незалежно від його розміру або галузі. Це постійне вдосконалення та творчий підхід до роботи.
Основною метою тренінгу, що проходив 25 жовтня, було формування умінь і навичок з маркетингу, сфери його використання в професії.
Під час тренінгу здобувачі освіти об’єдналися в команди. Необхідно було створити фірму, розробити для неї товарний асортимент, логотип, рекламний слоган.
В кінці заняття було проведено обговорення результатів роботи в групах.
Студенти проявили свій креатив, високу активність під час заняття, здорову конкурентну боротьбу та азарт до перемоги.
Ірина ПАЛІНСЬКА,
викладачка циклової комісії
спеціальних економічних дисциплін