В рамках тижня циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій, 7 листопада у групах К-11 та ОФ-11, викладачка Оксана Лещишин провела заняття-практикум «Від ідеї до зображення: освоєння креативних ШІ-інструментів». На затятті викладачка ознайомила студентів з просунутими моделями редагування зображень на основі AI. Особливу увагу Оксана Михайлівна звернула на модель Nano Banana AI - її функції, переваги, недоліки, варіанти використання та покрокові інструкції.
Під час заняття студенти також ознайомилися з сучасними трендами розвитку цифрових технологій. Обговорили, як штучний інтелект, зокрема Nano Banana, робототехніка та інтернет речей активно впливають на суспільство, освіту, медицину та побут. Студенти дізналися, що використання ШІ для аналізу зображень, розпізнавання голосу чи автоматизації процесів є одними з ключових напрямів сучасної ІТ-галузі.





На занятті студенти також розглянули приклади фейкових фото, відео та новин, та мали змогу попрактикувати із своїми фотографіями, навчилися писати пронти на втілення своїх ідей. У кінці заходу обговорили плюси та мінуси Nano Banana а також закріпили розглянутий матеріал з допомогою використання вікторини Kahoot! «Цифрові технології. ШІ».

Разом із викладачкою студенти виділили основні «5 правил безпечної роботи зі своїми фото при роботі з ШІ (Nano Banana)»:
- Запитуй дозвіл
- Не публікуй фото в Інтернеті
- Не використовуй чужі або особисті фото для жартів
- Працюй із безпечними зображеннями
- Видаляй фото після роботи.
Проведене заняття сприяло розвитку цифрової грамотності, технічного мислення та відповідального ставлення до використання технологій. Студенти зрозуміли, що робота з моделлю Nano Banana допомагає бути в курсі технологічних тенденцій сучасного світу - від «розумних» пристроїв до етичного використання даних і захисту приватності. Така діяльність сприяє розвитку критичного мислення, цифрової культури й підготовці до життя у світі, де цифрові технології є невід’ємною частиною суспільного прогресу.







