5 березня 2025 року викладачем циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій, Володимиром Ціпліцьким, було проведено відкрите заняття з технологій на тему «Комбінації геометричних фігур у програмі 3D моделювання SketchUp 2022 PRO» у групі К-11(ІІ).
Мета: розширити знання студентів про фігури в стереометрії, вчити застосовувати прийоми побудови (вписування – описування) під час розв’язання творчих завдань. Закріплювати знання про просторові геометричні фігури, продовжувати вчити робити аналіз побудов в програмі SketchUp 2022 PRO, уміння виділяти фігури; працювати із елементами 3D моделювання.
Студенти були підготовлені до сприймання мети і завдань заняття. Викладач у доступній формі пояснив задачі, які були поставлені на виконання практичної роботи.
Матеріал, який використовував викладач на занятті, пов’язаний із життям, практикою, досвідом студентів, він сприяє розвитку творчого, просторового та самостійного мислення. Щоб студенти активніше включалися до роботи, а навчальний матеріал був засвоєний, використано різноманітні форми навчальної діяльності:
- виклад навчального матеріалу в формі лекції-роз’яснення,
- використання фронтального опитування,
- організація самостійної роботи за комп’ютером.
Робота студентів за комп’ютером полягала у фронтально-індивідуальному виконанні вправ і практичних завдань.
Завдання були складені з врахуванням розумових особливостей здобувачів освіти та передбачали інтеграцію в іншу споріднену дисципліну:
- формували логічне та алгоритмічне мислення,
- розвивали навички роботи з комп’ютером.
В кінці заняття студенти вчилися самостійно робити загальний висновок щодо побудов в 3D моделюванні. Були підведені підсумки заняття. Домашнє завдання було розглянуто та запропоноване студентам до виконання на дистанційному курсі в Moodle.
Відкрите заняття пройшло успішно, продемонструвавши високий рівень професіоналізму викладача та активну участь студентів. Використання сучасних технологій 3D моделюванні, а саме програми SketchUp зробило заняття цікавим та ефективним.