Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

Національного університету біоресурсів і природокористування України

  вул. Академічна 20, м. Бережани, Тернопільська обл., Україна, 47501
A
A
A
Код майбутнього: як Code Week відкриває нові горизонти для студентів коледжу
Featured

Код майбутнього: як Code Week відкриває нові горизонти для студентів коледжу

Code Week – це не просто тиждень,
це рух, який змінює світ, роблячи його
більш технологічним та інноваційним.

11-й рік EU Code Week 2024 розпочато 11 жовтня 2024 року в Брюсселі. Це міжнародна ініціатива, яка спрямована на популяризацію програмування та цифрової грамотності серед людей усіх вікових категорій.

З моменту свого заснування (2013 р.) Тиждень Коду розрісся до глобального руху, що об’єднує мільйони учасників по всьому світу. CodeWeek щороку набирає все більших обертів. У 2023 році подія об'єднала понад 4 мільйони учасників із 80 країн світу. Цьогорічна подія стала ще більш масштабною, з новими ініціативами, які охопили широке коло учасників, від початківців до досвідчених програмістів.

До Європейського Тижня Коду викладач спеціальних комп’ютерних дисциплін Олег Калатало організував серію із шести інтерактивних занять, які охопили усю тематику EU Code Week 2024, пов'язану із цифровими технологіями, кібербезпекою та онлайн-інтеракціями.

12

1. Гайд з кібербезпеки: Захисти себе в цифровому світі

Перше заняття було присвячене одній із найактуальніших тем сьогодення – кібербезпеці. Викладач розповів студентам групи ОФ-21 про основні загрози в інтернеті: від фішингових атак і зловмисних програм до крадіжки особистих даних. Окрему увагу приділили таким питанням як налаштування надійних паролів, багатофакторна автентифікація, безпечне використання соціальних мереж та шифрування даних.

Студенти також отримали практичні рекомендації щодо того, як виявляти шахрайські сайти та захищати свої пристрої від вірусів. Цифрова безпека є невід'ємною частиною життя кожного сучасного користувача інтернету.

6

2. Воркшоп: Психологія TikTok – як залучати і утримувати аудиторію

Це був практичний воркшоп для студентів групи Е-31, присвячений психологічним аспектам TikTok та інших соціальних платформ. Олег Калатало розкрив секрети, як популярні блогери залучають велику кількість підписників і утримують їхню увагу. Заняття охоплювало такі теми, як робота з алгоритмами TikTok, створення вірусного контенту, використання хештегів і трендів, а також психологія глядача, що дозволяє краще зрозуміти, що привертає увагу сучасної молоді.

Учасники воркшопу створили власні короткі відео, застосовуючи отримані знання на практиці. Це заняття стало справжнім хітом серед студентів, які хочуть розвиватися у сфері соціальних мереж та контент-мейкінгу.

5

3. Онлайн-взаємодія: від теорії до практики

Дане заняття було спрямоване на розуміння важливості онлайн-комунікації та ефективної взаємодії в цифровому середовищі. Студенти групи Ат-11 вивчили основи цифрового етикету, способи залучення аудиторії під час онлайн-заходів, правила поведінки на професійних платформах.

Практичні завдання включали моделювання онлайн-зустрічей та обговорень, де кожен мав змогу відчути себе як учасником, так і модератором.

23

4. Цифровий проєкт в хмарі

Четверте заняття сфокусувалося на роботі з хмарними технологіями. Студенти групи Сп-11Ск ознайомилися з основними хмарними сервісами, такими як Google Cloud, Amazon Web Services (AWS) та Microsoft Azure, а також дізналися, як створювати та керувати цифровими проєктами в хмарі.

Особливу увагу приділили темам безпеки хмарних сервісів, спільної роботи над проєктами та зберігання даних.

У рамках практичного завдання студенти створили невеликі проєкти в хмарі, що дозволило їм наочно побачити переваги використання таких інструментів для командної роботи та розробки.

810

5. Створи веб-сайт

Це заняття було спрямоване на вивчення основ створення веб-сайтів. Студенти групи Е-11 навчилися працювати з HTML, CSS та основами JavaScript. Викладач показав, як використовувати конструктори сайтів, такі як WordPress і Wix, а також детально розповів про важливість адаптивного дизайну та оптимізації для пошукових систем (SEO).

Під час практичної частини студенти створили свої перші прості веб-сторінки, а також отримали поради, як розвивати ці навички для створення повноцінних веб-проєктів.

11

6. Стартап-ідея: від ідеї до презентації

Протягом заняття студенти групи Сп-31 отримали знання щодо генерації ідей, визначення потреб ринку, розробки бізнес-моделі та побудови MVP (мінімально життєздатного продукту). Особливу увагу приділили темі презентації – як ефективно доносити свою ідею до інвесторів, акцентуючи на ключових моментах та перевагах продукту.

Захід став чудовою можливістю для молодих фахівців випробувати свої сили у створенні стартапу, отримати поради та обговорити перспективи розвитку власних ідей.

Організовані заходи, в рамках Тижня Коду, стали чудовою можливістю для студентів не лише освоїти базові цифрові навички, але й глибше зрозуміти тенденції сучасного технологічного світу. Кожне заняття було унікальним і практичним, допомагаючи учасникам використовувати отримані знання для реалізації власних ідей.

Найактивніші учасники отримали сертифікати участі у челенджі EU Code Week 2024 

Ольга ЯКИМОВИЧ,
голова циклової комісії фізико-математичних дисциплін

та інформаційних технологій

 

Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

НУБіП України

Адреса:

 вул. Академічна 20, м. Бережани,
Тернопільська обл., Україна, 47501

 (03548) 2-24-82   096 760 79 16

vp_batk@ukr.net   batcnubip@nubip.edu.ua

 

Національний університет біоресурсів

і природокористування України

Адреса:

 03041, Україна, м. Київ,
вул. Героїв Oборони, 15.

 (044) 527-82-42

 rectorat@nubip.edu.ua

© 2024 БФК НУБіП України.
 
 

Навігація