Гру як метод навчання, передачі досвіду старших поколінь молодшим, люди використовували з давніх-давен. Будучи розвагою, відпочинком, вона здатна перерости в навчання, у творчість, у терапію, у модель людських відносин і проявів у праці. Поняття «ігрові педагогічні технології» включає досить велику групу методів і прийомів організації освітнього процесу у формі різних педагогічних ігор. Педагогічна гра має чітко поставлену мету навчання й відповідні їй педагогічні результати, які можуть бути обґрунтовані, виділені в явному вигляді й характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю.
У процесі гри формуються комунікативні навички (здобувачі освіти, спілкуючись, вчаться враховувати думку інших, спільно вирішувати поставлені завдання); моральні якості (кожен учасник має виявити себе, свої знання, уміння, свій характер, вольові якості, своє ставлення до діяльності, до інших); пізнавальна активність.
Педагогічна гра використовується на різних етапах освітнього процесу, також, як окрема форма проведення занять. З метою узагальнення та систематизації знань з курсу «Астрономія» 4.05.2023р. викладачкою циклової комісії фізико – математичних дисциплін та інформаційних технологій Роксоланою Ломницькою була проведена інтелектуально – розважальна гра «Зоряні перегони». Учасниками стали здобувачі освіти груп М-21м та Сп-21м. Хлопці та дівчата змагалися за звання кращого знавця законів Всесвіту та таємниць загадкового космосу у трьох раундах. Допомагали їм, звичайно, активні вболівальники. За результатами гри перше місце отримав Коломійченко Руслан (М-21М), друге – Миц Іван (М-21М), третє місце – Мацьків Сергій (М-21М).
Отож, вітаємо переможців та бажаємо успіхів в навчанні та мирного неба.