Формування пізнавального інтересу до вивчення дисципліни пов’язане з активізацією пізнавальної діяльності, адже зацікавившись певним явищем чи об’єктом, дитина починає мислити, аналізувати, працювати. Дидактична гра з одного боку є засобом формування певних якостей особистості: увага, спостережливість, пам’ять, розвивається мислення, виявляються творчі здібності студента, самостійність, ініціатива. З іншого боку – гра на занятті розв’язує певну дидактичне завдання: вивчення нового матеріалу, повторення і закріплення вивченого, формування практичних вмінь і навичок.
З метою активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, закріплення систематизації та узагальнення знань з фізики викладачами циклової комісії фізико математичних дисциплін та інформаційних технологій Ростиславом Ухманом та Роксоланою Ломницькою 20.02.2023 у рамках тижня циклової комісії проведена інтелектуальна гра «Фізичне лото».
У змаганнях за звання кращих знавців фізичних законів та явищ взяли участь дві команди: «Гаєчка» (група Сп-11м) та «52 бригада» (група М-11м). Хлопці та дівчата по черзі витягували номерки, під якими приховані завдання. Це теоретичні запитання та цікаві експерименти. Капітани команд Пиріг Христина та Савка Богдан змагалися в конкурсі «Пантоміма», у якому потрібно за допомогою жестів показати фізичне явище. Допомагали улюбленим гравцям і вболівальники, здобуваючи додаткові бали. Переможцями гри стала команда «52 бригада».
Отож вітаємо переможців та бажаємо наснаги у подальшому вивченні фізики!