Сучасна професійна діяльність економіста неможлива без застосування новітніх досягнень комп’ютерної техніки, а професійна підготовка майбутніх фахівців потребує відповідного підходу.
Комп’ютерні технології навчання при вивченні економічних дисциплін мають свої особливості і свої дидактичні можливості. Саме з таких міркувань викладачі Тернова Ірина Валеріанівна та Михайлишин Маріанна Степанівна провели на базі двох дисциплін – «Економіка підприємства» та «Інформатика і комп’ютерна техніка» бінарне практичне заняття і поєднали фахові знання економіки з прикладними задачами, які вирішуються за допомогою комп’ютерних технологій.
Заняття проводилось в групі Ек-21М і мало подвійну тему «Основні засоби аграрних підприємств. Проведення розрахунків, використовуючи електронні таблиці MsExcel». Мета даного заняття теж була подвійною: закріпити знання з теми амортизації основних засобів підприємства і навчитись проводити розрахунки з допомогою табличного процесора Excel.
Під час мотиваційно-настановчого етапу, на етапі закріплення й узагальнення вивченого та при виконанні самостійної роботи та контрольних завдань використовувались комп’ютерні технологій навчання, оскільки вони мають відносну об’єктивність, сприяють охопленню всієї навчальної групи, надають регульований обсяг часу на виконання завдань, надають можливість здійснення самоконтролю студентів і самоперевірки
Таким чином, комп’ютерні технології навчання є важливим чинником підвищення якості навчання майбутніх економістів. Вони можуть бути використані на всіх етапах навчального процесу, але ефективність їх застосування безпосередньо залежить від конкретних завдань вивчення циклу дисциплін або професійної підготовки майбутнього економіста в цілому.
Використання комп’ютерних технологій дає можливість у навчальному процесі організувати неперервне і ґрунтовне засвоєння навчального матеріалу.
Викладач вищої категорії
циклової комісії «Фізико-математичних дисциплін,
інформатики та обчислювальної техніки
Штогрин Сергій Степанович
{module[668]}