ПОРЯДОК ДЕННИЙ
- Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання коледжу в умовах воєнного стану.
- Аналіз ресурсного забезпечення дистанційного навчання в умовах воєнного стану.
- Про роботу бібліотеки з інформаційно-аналітичного забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного стану.
- Аналіз та перевірка журналів обліку успішності студентів.
- Різне.
І. СЛУХАЛИ:
Директорку коледжу Світлану ПИЛИПИШИН, яка особливу увагу акцентувала на основних аспектах, що розглядалися на квітневому засіданні вченої ради НУБіП, також вона наголосила на особливостях цьогорічної відпустки, формуванні педагогічного навантаження на 2022-2023 навчальний рік та зміні умов оплати праці в період воєнного стану. Доповідачка звернула увагу на те, що основним і пріоритетним питанням залишається вступ до базового закладу випускників відокремлених структурних підрозділів. Хоч і війна внесла свої корективи щодо вступної кампанії на 2022 рік, профорієнтація займає провідне місце в роботі усіх працівників закладу освіти.
ВИСТУПИЛИ:
Головна бухгалтерка коледжу Мирослава ГАХОВСЬКА, яка коротко окреслила, що саме чекає кожного працівника закладу освіти до завершення календарного року.
УХВАЛИЛИ:
- роботу ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» вважати задовільною;
- проводити активну профорієнтаційну роботу з метою набору студентів платної форми навчання як способу покращення матеріально-технічної бази коледжу;
- працювати над забезпеченням наповнення спеціального фонду фінансування коледжу;
- проведення онлайн-занять на належному рівні з використанням презентацій, відеозв’язку та відеоматеріалів;
- успішне завершення 2021-2022 навчального року;
- якісне проведення сесії у змішаному форматі;
- вчасне замовлення документів про освіту для здобувачів освіти випускних курсів і повної загальної середньої освіти.
ІІ. СЛУХАЛИ:
Інженера-програміста ЄДЕБО Сергія ШТОГРИНА, який провів аналіз роботи з платформою для змішаного та дистанційного навчання Moodle викладачів і здобувачів освіти, а також розповів, що таке «неформальна освіта». Сюди належать заняття із репетиторами й тренерами, короткотривалі курси, лекції, тренінги й навіть підвищення кваліфікації. Головна перевага – ефективність. Неформальна освіта ґрунтується на трьох засадах: «вчитися в дії» – отримувати знання під час практичних завдань; «вчитися взаємодіяти» – часто вона передбачає роботу в групах або командах; «вчитися вчитися» – аналізувати власний досвід і з нього формувати нові знання. В Україні поки що не існує визнаних стандартів неформальної освіти, але є декілька організацій, які займаються розвитком її стандартів та показників якості. Серед них Українська Академія Лідерства, Prometheus, Міжнаціональний центр неформальної освіти тощо.
УХВАЛИЛИ:
- активніше використовувати стандарти неформальної освіти (Українська Академія Лідерства, Prometheus, Міжнаціональний центр неформальної освіти тощо).
ІІІ. СЛУХАЛИ:
Завідувачку бібліотекою Ольгу МИХАЙЛИШИН, яка провела аналіз роботи бібліотеки з інформаційно-аналітичного забезпечення навчального процесу в умовах воєнного стану. В доступі для користувачів наявний багатогалузевий бібліотечний фонд з 54 790 примірниками документів. Через відсутність у бібліотеки належного програмного забезпечення стає важко в повну силу працювати з новітніми технологіями та перейти на більш повне і сучасне задоволення запитів здобувачів освіти і викладачів.
УХВАЛИЛИ:
- врахувати існуючі недоліки діяльності бібліотеки, вжити заходи щодо їх усунення;
- ввести в дію електронний репозиторій коледжу на базі платформи DSpace;
- розробити та затвердити положення «Про репозиторій коледжу»;
- організувати та провести навчання з НПП і ПП працівниками, щодо користування репозиторієм;
- покращити інформаційно-комунікаційну базу бібліотеки;
- у зв’язку з карантинними обмеженнями організувати роботу з онлайн послуг для студентів, НПП і ПП щодо електронної доставки документів (електронною поштою);
- з метою підвищення інтересу до закладу освіти, більш ширшого висвітлення роботи бібліотеки та можливістю спілкуватися, ділитися досвідом з іншими бібліотеками, створити окрему вкладку бібліотеки закладу на сайті коледжу та інформаційну сторінку бібліотеки у соціальній мережі Facebook;
- за результатами відкритого голосування (одноголосно «за») затвердити рішення «Про роботу бібліотеки з інформаційно-аналітичного забезпечення навчального процесу».
ІV. СЛУХАЛИ:
Завідувачку навчально-методичної лабораторії Олександру БОЙКО, яка провела аналіз ведення журналів обліку успішності здобувачів освіти відповідно до інструкцій, відзначивши деяких кураторів академічних груп, які в повному обсязі впоралися з поставленим перед ними завданням.
УХВАЛИЛИ:
- вчасно та правильно здійснювати записи в журналах обліку успішності здобувачів освіти.
V. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з навчальної роботи Олега КАЛАТАЛА, наголосив на вчасному наданні необхідної інформації, що стосується навчального процесу.
Згідно із Наказом МОН України №265 від 21.03.2022 року «Про проведення атестації випускників закладів фахової передвищої, вищої освіти» та листа МОН України № 1/4334-22 від 24.04.2022 року «Про рекомендації стосовно окремих питань завершення 2021/2022 навчального року у закладах вищої, фахової передвищої освіти» доповідач запропонував затвердити педагогічною радою коледжу внесення змін до навчальних планів здобувачів вищої освіти ОКР «Молодший спеціаліст» випускних курсів повного і скороченого термінів денної і заочної форм навчання. Також Олег КАЛАТАЛО запропонував затвердити внесення змін в графік освітнього процесу у зв’язку з вимушеними канікулами через повномасштабне вторгнення росії на територію України.
УХВАЛИЛИ:
- за результатами відкритого голосування (одноголосно «за») затвердити внесення змін до навчальних планів здобувачів вищої освіти ОКР «Молодший спеціаліст» випускних курсів повного і скороченого термінів денної і заочної форм навчання;
- за результатами відкритого голосування (одноголосно «за») затвердити внесення змін в графік освітнього процесу у зв’язку з вимушеними канікулами через повномасштабне