ПОРЯДОК ДЕННИЙ
- Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання коледжу.
- Про розгляд претендентів до нагородження золотими та срібними медалями.
- Про вдосконалення робочих органів транспортно-технологічних машин.
- Про профілактику синдрому емоційного вигорання у педагогів.
- Різне.
I. СЛУХАЛИ:
Директорку коледжу Світлану ПИЛИПИШИН, яка розповіла про результати співбесіди з керівництвом НУБіП України, а також про семінар-навчання «Практичні поради та цікавий досвід НУБіП України у дистанційному навчанні»; звернула увагу на те, що основним і пріоритетним питанням залишається вступ до базового закладу випускників відокремлених структурних підрозділів. Також зазначила, що важливими показниками є успішність та результативність складання здобувачами освіти ЗНО. Як одне з найперших завдань, поставлених перед працівником закладу освіти, визначила якісну профорієнтацію для вступу абітурієнтів в НУБіП України та у наш коледж.
УХВАЛИЛИ:
- роботу ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» упродовж січня вважати задовільною;
- для покращення діяльності навчального закладу ініціювати й організовувати щомісячні зустрічі директора зі студентським старостатом;
- звернути увагу на якість викладання загальноосвітніх дисциплін, котрі виносяться на ЗНО;
- покращити профорієнтацію для вступу випускників коледжу в НУБіП України;
- у господарській діяльності коледжу дотримуватися суворої економії з метою збереження коштів для оплати комунальних послуг та закупівлі дрів на опалювальний період.
ІI. СЛУХАЛИ:
Завідувачку навчально-методичної лабораторії Олександру БОЙКО, яка ознайомила учасників педагогічної ради зі списком претендентів на нагородження золотими і срібними медалями, а також наголосила на правильності ведення журналів обліку успішності студентів відповідно до інструкцій.
Також, доповідачка висунула на обговорення результати опитування стейкхолдерів. Особливо акценнтувала увагу щодо питання: "Нас не влаштовують слабкі сторони з підготовки фахівців...". 60% відповідей роботодавців - "Низький рівень сучасних знань". Олександра БОЙКО наголосила викладачам фахових дисциплін проводити належну підготовку здобувачів освіти для покращення у них них рівня знань в галузях, що стосуються їх спеціальності.
УХВАЛИЛИ:
- покращити підготовку здобувачів освіти з фахових дисциплін;
- проводити невеличкі тестування з метою визначення рівня знань здобувачів освіти.
ІІI. СЛУХАЛИ:
Викладача-сумісника, к.т.н., доц. Миколу КЛЕНДІЯ, який окреслив основні дослідження ефективності механізмів та робочих органів транспортно-технологічних сільськогосподарських машин шляхом їх вдосконалення на основі врахування взаємодії із технологічним матеріалом та його частинками. В ході цього дослідження було розроблено лопатевий робочий орган, який може конкурувати з гвинтовим робочим органом у перевантажувальних конвеєрах завдяки технологічності конструкції і простоти виготовлення.
УХВАЛИЛИ:
- врахувати дану доповідь для проходження атестації педагогічних працівників.
ІV. СЛУХАЛИ:
Викладачку циклової комісії гуманітарних дисциплін Тетяну ГАЛЬЧАК, яка розповіла про емоційне вигорання у педагогів, а саме про профілактику такого синдрому. Необхідно правильно планувати свій робочий час, а найголовніше давати своєму тілу і розуму відпочивати, щоб робота приносила не роздратування, а емоційне задоволення.
УХВАЛИЛИ:
- врахувати дану доповідь для проходження атестації педагогічних працівників.
V. СЛУХАЛИ:
Фахівця підрозділу сприяння працевлаштуванню випускників навчального закладу Христину БАБИЧ, яка роз’яснила деталі реєстрації на ДПА у формі ЗНО.
Заступника директора з навчальної роботи Олега КАЛАТАЛА, який наголосив на покращені підготовки випускників до ЗНО, а також якості викладання дисциплін на ІІІ-ІV курсах. Через збільшення числа випускників у 2022 році необхідно попрацювати над профорієнтаційною роботою.
УХВАЛИЛИ:
- провести розʼяснення серед здобувачів освіти стосовно реєстрації на ДПА у формі ЗНО;
- проводити належну підготовку із загальноосвітніх дисциплін;
- активізувати профорієнтаційну роботу.
VI.СЛУХАЛИ:
Руслана ЗАПОТОЧНОГО, який висловив побажання здобувачів освіти спеціальності «Автомобільний транспорт», які віддають перевагу вивченні технічних дисциплін пов’язаних з вивченням: основ автомобільної електроніки, основ будови їх конструкції і принципу роботи. Оскільки розвиток автомобільної техніки в основному спрямований на вдосконалення та створення нових мехатронних систем, що керують усіма процесами роботи автомобіля. Тому для майбутніх фахівців буде корисним володіти цими професійними навичками.
УХВАЛИЛИ:
- врахувати дане побажання здобувачів освіти і знайти шляхи для їх реалізації.