СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
- забезпечення якості екологічної підготовки майбутніх фахівців шляхом використання інновацій комплексності навчання, поєднання професійного становлення студентів з всебічним розвитком особистості;
- створення інтерактивного освітнього середовища на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для задоволення інтелектуальних потреб обдарованих студентів;
- реалізація особистісно-орієнтованих та предметно-орієнтованих технологій навчання та інноваційних форм організації освітнього процесу, спрямованих на підвищення якості знань студентів;
- вдосконалення методики самостійної роботи студентів як фактора, що забезпечує високий рівень підготовленості майбутнього фахівця;
- активізація пізнавальної діяльності студентів та розвиток їх творчих здібностей;
- робота по програмі «Обдарована молодь», розвиток інтелекту та світогляду, забезпечення єдності навчання, виховання та формування соціальної компетенції майбутнього фахівця;
- вдосконалення методики викладання та реалізація інтегрованого підходу до вивчення природничих дисциплін із урахуванням професійних компетенцій;
- підвищення рівня професійної та педагогічної майстерності викладачів.
МЕТА РОБОТИ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
Головна мета роботи циклової комісії природничих дисциплін, полягає в підвищенні успішності студентів та поліпшенні якості підготовки екологів, здатних у нових умовах та викликах вирішувати питання з охорони навколишнього середовища та природокористування. Досягнення цієї мети циклова комісія здійснює шляхом:
- навчальної роботи, спрямованої на вдосконалення змісту освіти та навчання і виховання студентів;
- методичної роботи кожного викладача – члена комісії;
- підвищення кваліфікаційного рівня викладачів, вивчення, узагальнення і розповсюдження передового педагогічного досвіду, застосування нових педагогічних технологій;
- вдосконалення навчально-матеріальної бази та розробки методичних рекомендацій з використання наочних посібників та технічних засобів у навчально-виховному процесі;
- організації самостійної роботи студентів.
ПРИ ЦЬОМУ МИ ЗОСЕРЕДИЛИ УВАГУ НА РОЗВ`ЯЗАННІ ТАКИХ ПИТАНЬ:
- раціональність розміщення кабінетів і лабораторій з урахуванням їх найкращого взаємовикористання дисциплінами природничого циклу, забезпечення в навчальних приміщеннях умов робочої гігієни;
- оснащеність кабінетів і лабораторій у відповідності з переліком типового обладнання, забезпеченість навчальних програм дидактичними засобами та відповідність технічним і естетичним вимогам;
- наявність комплексу методичного забезпечення навчальної дисципліни;
- наявність матеріалів для організації самостійної роботи студентів щодо вивчення окремих тем чи розділу;
- наявність правил техніки безпеки під час проведення практичних і лабораторних занять, плану роботи кабінету (лабораторії) та гуртка;
- наявність матеріалів для організації самостійної роботи студентів щодо вивчення окремих тем чи розділу;
- наявність методичного пакету для контролю за засвоєнням навчального матеріалу (підсумкового контролю).