17 лютого 2020 року в групі К-11М викладачі циклової комісії гуманітарних дисциплін Процик Галина та Куца Світлана провели відкрите бінарне заняття з української та англійської мов на тему: «Правила вживання апострофа. Сomputers in my Life (з повторенням присвійного відмінку)» методом перевернутого навчання.
Заняття розпочалося з того, що студенти попередньо ознайомилися з навчальним матеріалом за підручником та переглянули відео фрагменти, а на занятті розбирали проблемні моменти, закріпляли теоретичні знання і виробляли практичні навички (метод перевернутого навчання). На початку заняття кожен студент отримав картку-опитувальник в якій треба було зазначити лише ті запитання, які їм відомі. Метод самооцінювання дав можливість студентам розвивати пізнавальну самостійність та творчу активність. Для того, щоб тема вивчалася цікаво, студенти об’єднались в групи: «літописці» і «критики». Саме під час такого виду роботи вони розвивали критичне мислення, вчилися вирішувати складні проблеми, приймали продумані рішення і брали активну участь у дискусіях. Інший вид роботи, який використовували викладачі - Chainstory (гра на логіку, прояв фантазії та індивідуальності) дав можливість студентам пригадати знання з даної теми, швидко реагувати та логічно мислити. А при застосуванні методу дебрифінгу студенти навчилися об’єктивно оцінювати знання і вміння, набуті під час попередньої роботи. Виконання вправи «Хто швидше?», написання словникового диктанту «Хмара слів», вправи «Конструктор», застосування прийомів «Займи власну позицію», «Мозковий штурм» лише урізноманітнили заняття. Під час заняття викладачі використовували навчальний посібник, мультимедійну презентацію, роздатковий матеріал, картки із практичними завданнями по темі, що дало змогу студентам показати хорошу результативність та високий рівень володіння теоретичним та практичним матеріалом.