Як відомо наш коледж вже 5 років успішно працює в середовищі Google Workspace (GW). Працівники і студенти мають можливість користуватись великою кількістю корисних додатків, які дають можливість покращувати освітнє середовище закладу. Одним з таких додатків є Google Analytics який надає можливість вести аналіз діяльності обраних сайтів у певні періоди часу.
Переліку аналізованих даних достатньо для створення гіпотез і планування подальшої стратегії просування сайту. Що ж стосується найважливіших даних минулого 2021 року, доступ до яких надає Google Analytics, виглядає наступним чином:
1. Аналіз трафіку в реальному часі
Трафік – це кількість користувачів в процентному або числовому співвідношенні, які відвідали наш сайт за певний період часу. Відстеження трафіку в реальному часі, дозволяє зрозуміти, скільки користувачів відвідали ваш сайт прямо в даний момент. За допомогою цих даних ви можете відстежувати показники сайту, в момент коли запустили інформацію про конкретну подію і як вона вплинула на загальний трафік. Так у минулому році сайт відвідали понад 30 тис. користувачів, що в тричі більше за показник минулого року. Правда середня тривалість перебування користувача на сайті зменшилась.(Рис.1)
Рис.1
2. Аналіз джерел трафіку
Для просування сайту використовуються всі доступні маркетингові канали. Що ж стосується інформації, яку може надати вам даний аналіз, то перелік даних виглядає наступним чином (Рис.2)/
Рис.2.
Найбільше користувачів заходило на наш сайт з пошукової системи Google тому варто подбати про можливості подальшого поширення інформації про наш заклад саме на сторінці Google;
Найбільше перенаправлень відбувалось зі сторінки коледжу у соціальній мережі Facebook. Необхідно також ознайомитись з повним переліком інших джерел для кращого аналізу. Хто поширює про нас інформацію і яким чином це заохочувати?
За допомогою Google Analytics можна відстежувати як змінюється активність користувачів в часі (Рис.3).
Рис.3
З рисунку видно, що найменша кількість користувачів відвідують сайт під час канікул.
Також важливою інформацією можуть надати показники з яких пристроїв заходять на сайт користувачі, з яких країн, та в який час доби вони найактивніші.(Рис.4)
Рис.4
На рисунку 5 показано ті сторінки сайту, які найбільше відвідують користувачі і на якість яких слід звернути особливу увагу.
Рис.5.
За допомогою даних показників, фахівець може судити не тільки про ефективність сайту а й використовувати для збільшення числа його відвідувань.
Це далеко не весь перелік даних, що надається Google Analytics. Проте орієнтуючись навіть на ці показники – ви можете отримати відносно повну картину того, що відбувається на вашому сайті.
Сергій ШТОГРИН, старший викладач