ПОРЯДОК ДЕННИЙ
- Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання коледжу.
- Аналіз діяльності циклової комісії природничих дисциплін згідно з програмою «Голосіївська ініціатива-2020».
- Аналіз діяльності циклової комісії спеціальних електротехнічних дисциплін «Голосіївська ініціатива-2020».
- Різне.
І. СЛУХАЛИ:
В.о. директора коледжу Світлану ПИЛИПИШИН, яка доповіла про підсумки діяльності навчального закладу за березень, а також акцентувала на основних аспектах, що розглядалися на засіданні вченої ради НУБіП України, а саме: організація дистанційного навчання, контроль відвідуваності занять здобувачами освіти, посилення моніторингу захворюваності студентів та працівників закладу освіти та проведення профорієнтаційної роботи для вступу абітурієнтів в НУБіП на денну форму навчання.
УХВАЛИЛИ:
- роботу ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» упродовж березня вважати задовільною;
- викладачам коледжу вести активну профорієнтаційну роботу для вступу абітурієнтів в НУБіП на денну форму навчання;
- контролювати відвідуваності занять здобувачами освіти;
- посилити моніторинг захворюваності студентів та працівників закладу освіти.
ІІ. СЛУХАЛИ:
Голову циклової комісії природничих дисциплін Людмилу ДВОРСЬКУ, яка окреслила роботу та досягнення своєї циклової комісії.
УХВАЛИЛИ:
- роботу циклової комісії природничих дисциплін схвалити і роботу голови циклової комісії визнати задовільною.
ІІІ. СЛУХАЛИ:
Голову циклової комісії спеціальних електротехнічних дисциплін Надію ОБЕРСЬКУ, яка проаналізувала роботу своєї циклової комісії.
УХВАЛИЛИ:
- роботу циклової комісії спеціальних електротехнічних дисциплін схвалити і роботу голови циклової комісії визнати задовільною.
ІV. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з навчальної роботи Олега КАЛАТАЛА, який наголосив на покращені наповнюваності електронних курсів, виданні навчальних посібників, написанні наукових статейдо фахових видань, а також на покращені якості роботи здобувачів освіти на Moodle.
УХВАЛИЛИ:
- уважно та своєчасно здійснювати звітність за видами навчальної роботи педагогічними працівниками;
- внести корективи у дистанційні курси з навчальних дисциплін;
- працювати над публікаціями наукових статей в фахових виданнях;
- активізувати роботу студентів на платформі змішаного і дистанційного навчання Moodle.