Гра, навчання й праця – це три головних види діяльності людини. Гра підготовлює дитину як до навчання, так і до праці, при цьому гра водночас є і навчанням, і працею. Деякі педагоги вважають, що ігрова діяльність для учнів, студентів – це вже пройдений етап. Але дидактичні ігри можна й треба використовувати на заняттях з фізики з метою розвитку пізнавальних інтересів здобувачів освіти та підвищення ефективності навчання.
Новини відділення КЕІ
Ігрові форми проведення занять під час вивчення фізики є ефективним засобом формування пізнавального інтересу, розвитку критичного мислення та підготовки здобувачів освіти до практичного застосування знань у повсякденному житті. Вони роблять фізику не лише наукою формул і законів, а захопливою подорожжю у світ явищ природи.
У понеділок 3 листопада у Бережанському фаховому коледжі розпочався тиждень циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій. У рамках його проведення відбувся
В рамках тижня циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій, 3 листопада у групі Е-11, викладачка Оксана Лещишин провела інтелектуальний математичний турнір «Формула перемоги». У турнірі змагалися вісім учасників. Учасники по черзі відповідали на математичні запитання різної складності, час на відповідь обмежений. Конкурс складався з восьми раундів (кругом нас математика, обери завдання, «бліц» - чоловіки чи жінки, подорож прислів’ями, підказка, математичне намисто, все навпаки, хитрі запитання). Після кожного раунду вибував один учасник. На завершення турніру визначили найрозумнішого учасника турніру «Формула перемоги».
З 28 по 30 жовтня 2025 року в Івано-Франківську на базі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника відбувся фінальний етап Всеукраїнського конкурсу стартапів MaterialTech StartUp. Цей масштабний захід, організований Національним центром «Мала академія наук України», є ключовою платформою для молодих інноваторів, які прагнуть представити свої розробки у сферах матеріалів та технологій.
Курсовий проєкт з дисципліни «Автоматизація технологічних процесів і САК» для студентів випускових груп виконується з метою закріплення, поглиблення й набуття практичних навичок з вивчення технологічних процесів сільськогосподарського виробництва, автоматизації виробничих процесів сільського господарства, розробки функціонально-технологічних, принципіальних схем, схем з’єднань і підключень, розрахунку і вибору пуско – захисної апаратури та технічних засобів автоматизації, визначення основних показників надійності та економічної ефективності засобів автоматизації.
Як то кажуть, «Краще один раз побачити, ніж сто раз почути». Викладач спеціальних електротехнічних дисциплін Богдан БІЛИК провів інтегроване заняття на тему: «Постачання, розподіл та збут електроенергії» на підприємстві ВАТ Обленерго Бережанський РЕМ, з дисципліни «Вступ до фаху», студентам навчальних груп Е-21 та Е-11СК.
Тренінг — це активний метод навчання, який спрямований на розвиток конкретних знань, через практичні вправи, ігри та взаємодію в групі. Для засвоєння практичних умінь та навиків з навчальної практики «Технічне обслуговування і ремонт електроустаткування», викладачем циклової комісії Богданом БІЛИКОМ, для студентів четвертого курсу, випускової групи Е-41, було проведено тренінг з виведення споживчої підстанції ТП 10/0,4 кВ в ремонтний стан. Для виконання цього завдання, згідно легенди, за якою на одній із відходячих ліній виникла аварія, потрібно було відключити підстанцію, для виконання ремонтних робіт на лінії електропередач, напругою 0,4 кВ.
Європейський Тиждень Кодування (EU Code Week) започаткований Європейською Комісією у 2013 році. Мета цієї ініціативи полягає у підвищенні цифрової грамотності, поширенні обчислювального мислення та популяризації програмування серед європейських громадян, що є критично важливим для формування цифрової економіки та суспільства. З плином часу EU Code Week трансформувалася з локального заходу на загальноєвропейський рух, який охоплює мільйони учасників, включаючи школярів, студентів, викладачів та громадських діячів. Проведення заходу у 2025 році, що традиційно припадає на середину осені, а саме з 11 по 26 жовтня, підкреслює стійке прагнення Європейського Союзу до цифрової трансформації освіти та необхідність адаптації навчальних програм до вимог Четвертої промислової революції. Таким чином, EU Code Week 2025 функціонує як ключова платформа для стимулювання інтересу до STEM-дисциплін та розвитку навичок, необхідних для майбутньої кар'єри.







