16 листопада 2023 р. відбулося засідання студентського наукового гуртка «Технології ремонту автомобільної техніки», на якому обговорювалися науково-практичні та теоретичні питання дослідження роботи паливної системи ДВЗ в умовах низьких температур.
Члени гуртка доповіли про зроблену за вересень-жовтень роботу, поділилися думками про вирішення тих завдань. За цей період студентами складена схема стенду для дослідження роботи паливної системи ДВЗ в умовах низьких температур, досліджено конструктивно-технологічні параметри роботи фільтру системи підігріву дизельного пального в холодну пору року в програмі SOLIDWORKS FLOW SIMULATION.
На засіданні наукового гуртка студентами проведені практичні дослідження роботи системи підігріву дизельного на стенді для дослідження роботи паливної системи ДВЗ в умовах низьких температур. Заморожені фільтри з дизельним пальним (-10 ºС …-15 ºС) нагрівались індукційним нагрівачем ZVS до температури 10 ºС. Температурні дані знімались за допомогою ІЧ-камери та програми InfiRay та ручного пірометра.
На завершенні засідання гуртка студенти отримали завдання опрацювати отримані дані для визначення оптимальних технологічних параметрів роботи системи підігріву дизельного пального на автомобільній техніці.