15 грудня 2021 року в режимі відеоконференції з використанням онлайн-платформи Google Meet відбулося засідання обласного методичного об’єднання викладачів української мови та літератури ЗФПО Тернопільської області на тему «Використання інноваційних методів та технологій навчання в процесі мовної освіти».
Модератор заходу - голова обласного методичного об’єднання Тетяна Бойчук, викладачка технічного коледжу ТНТУ ім.І.Пулюя.
У семінарі взяли участь викладачі української мови та літератури: Оксана Зборівська, Галина Процик, Олександра Бойко, Степан Жеребецький, Ганна П’єнтак.
Учасників семінару привітав Тарас Поселюжний, голова ПЦК викладачів філологічних дисциплін Чортківського гуманітарно-педагогічного фахового імені Олександра Барвінського. Цікавими наробками з питань інноваційних технологій та дистанційного навчання ділилися філологи, учасники семінару.
Солов’як І.В. наголосила про інноваційні методи та технології навчання в процесі мовної освіти.
З метою формування професійних компетенцій для впровадження активних методів навчання, що забезпечують особистісно зорієнтований підхід і розвиток критичного мислення, у рамках реалізації проекту було розроблено модуль «Інноваційні методи навчання й викладання: теоретичне підґрунтя та методика використання», який складається із чотирьох основних тем:
- «Нові ролі педагога у виконанні сучасних завдань в освіті»
- «Індивідуальний підхід як основа особистісно зорієнтованого навчання»
- «Кооперативне навчання»
- «Розвиток критичного мислення».
Для досягнення максимального результату від інноваційного методу та дистанційного навчання, доповідачка прокоментувала, що важливо надавати здобувачам освіти постійну підтримку у навчанні та створювати ефективну культуру навчання.
Цікавою та змістовною була доповідь Швед І.Я. про розвиток критичного мислення як необхідна умова відповідати викликам сучасності.
Навички критичного мислення дають змогу не розгубитися у перенасиченому інформацією середовищі й не піддаватися маніпуляціям. А ще критичне мислення важливе у переговорах та допомагає аргументувати свою точку зору.
Кожен представник із фахових коледжів Тернопільської області ділилися наробками інноваційних методів у своїх закладах.