У зв’язку з оголошенням всеукраїнського карантину, перед закладами освіти постало завдання організувати освітній процес дистанційно.
Основна мета дистанційного навчання – надавати якісні освітні послуги, використовуючи сучасні технології.
Головною особливістю такого навчання є самоосвіта, яка передбачає самостійну мотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Процес дистанційного навчання поєднує самостійне засвоєння матеріалу дистанційного курсу, перевірку своїх знань за допомогою тестів та інших завдань в дистанційному курсі й активне спілкування з викладачем.
Викладачі циклової комісії фізико–математичних дисциплін та інформаційних технологій, які забезпечують викладання дисципліни "Фізика" активно впроваджують різні форми дистанційного навчання такого складного предмету. Крім змістовних електронних курсів на платформі Moodle та Google Classroom, а також відеоуроків у записі, використовуються переваги живого спілкування. Для цього проводяться відеоконсультації з використанням додатка Zoom. У зв’язку з неможливістю проведення реальних демонстраційних експериментів, викладачі застосовують віртуальні симуляції фізичних явищ від Phetcolorado та Vascak.cz. Студенти беруть активну участь в інтернет-олімпіадах. Користуючись нагодою, хочемо привітати переможців Всеукраїнської інтернет–олімпіади «Всеосвіта – Весна 2020» від освітнього порталу Всеосвіта: Соломію Ломницьку (К-11м, викладач Ростислав Ухман) – І місце; Олександра Любовицького (Е-11м, викладач Роксолана Ломницька) - І місце; Олександра Гальчака та Юрія Цепліцького (ЕкЕо-11м, викладач Роксолана Ломницька) - І місце. Бажаємо подальших успіхів у вивченні фізики.