Сучасному студенту недостатньо володіти тільки теоретичними знаннями, мати вміння і практичні навички – він повинен творчо використовувати свої надбання в розв’язанні професійних проблем. Цьому сприяє проведення вікторин з фахових дисциплін. У ході вікторини створюються належні умови для виявлення і розвитку творчої активності та зацікавленості студентів; виконання нетрадиційних завдань дає можливість зробити аналіз теоретичної та практичної підготовки, провести демонстрацію досягнутих у процесі навчання навичок, дати відчуття гордості за свою майбутню професію.
16 травня 2018 року викладачем циклової комісії спеціальних економічних дисциплін Рудник В.І. проведено вікторину з фінансового обліку на тему «Облік праці та заробітної плати» між студентами гр.Б-31М та гр.Ек-31М. Вікторина складалась з шести конкурсів: «Розминка», «Важливе завдання», «Фантазія + знання», «5 кроків», «Ланцюжок», «Бурі не бути». Під час виконання завдань студенти обох команд продемонстрували високі знання з теми, винахідливість і творчий підхід у вирішенні професійних ситуацій.
Нетрадиційні методи навчання, різновидом яких є вікторина, дають змогу студентам творчо мислити, знаходити правильні та оригінальні рішення поставлених завдань.
Розумова активність спонукає студентів до пізнання, змушує хвилюватися, якщо виявилися прогалини в знаннях і спонукати зробити все, щоб покращити свої результати.Успішно проведена вікторина приносить велику насолоду і викладачу, якому приємно відчувати, що результати його нелегкої праці засвоєні студентами і будуть використані ними в майбутньому.