Сучасна професійна діяльність фінансистів та підприємців неможлива без застосування новітніх досягнень комп’ютерної техніки, а професійна підготовка майбутніх фахівців потребує відповідного підходу.
Комп’ютерні технології навчання при вивченні фахових дисциплін мають свої особливості і свої дидактичні можливості. Саме з таких міркувань 02 листопада 2022 року викладачки ТЕРНОВА Ірина та МИХАЙЛИШИН Маріанна провели на базі двох дисциплін – «Економіка підприємства» та «Інформатика і комп’ютерна техніка» бінарне практичне заняття і поєднали фахові знання економіки з прикладними задачами, які вирішуються за допомогою комп’ютерних технологій на тему: «Спеціалізація, концентрація та інтеграційні процеси в сільськогосподарському виробництві. Проведення розрахунків, використовуючи електронні таблиці MS Excel».
На занятті студенти групи ФП-21М продемонстрували вміння готувати і презентувати повідомлення на задану тему, брати участь у діалогах, володіти професійно - орієнтованою термінологією, мати позитивне ставлення до вивчення економіки та інформатики.
Комп’ютерні технології навчання є важливим чинником підвищення якості навчання майбутніх фінансистів та підприємців. Вони можуть бути використані на всіх етапах освітньої діяльності, але ефективність їх застосування безпосередньо залежить від конкретних завдань вивчення циклу дисциплін або професійної підготовки фахівців в цілому.