В рамках тижня Global Money Week 2021 25 березня відбувся семінар - тренінг «Сарафанний маркетинг як метод просування товарів і послуг» під керівництвом викладачки циклової комісії спеціальних економічних дисциплін Ірини Палінської та здобувачами освіти групи ОФП- 31М.
В ході тренінгу Ірина Палінська представила презентацію, в якій поступово розкрила суть «Сарафанного маркетингу», його історію виникнення, як цей дієвий метод реалізується в Україні, та застосування його для просування комерційних та персональних брендів.
Мета тренінгу - ознайомити учасників з новою філософією бізнесу і засвоєнню прикладного інструментарію сучасних видів маркетингу.
Також під час презентації було висвітлено переваги, недоліки та ефективність даного виду маркетингу.
Під час тренінгу слухачі проявили інтерес до даної теми, наведено багато прикладів сарафанного маркетингу з власного досвіду.
За результатом тренінгу зроблено висновок, щоб досягти успіху у навчанні та в подальшій професійній діяльності необхідно бути компетентним в термінології і теорії маркетингу, а також в області цифрового маркетингу.