У світі, що постійно змінюється та часто закидає непередбачувані виклики, набуття елементарних практичних навичок із психологічної підтримки стає необхідним для людини. Особливо актуально це для майбутніх фахівців у сфері соціальної роботи, чия професія безпосередньо пов’язана з допомогою та підтримкою вразливих груп населення.
Сьогодні, 29 вересня, студенти 3 курсу спеціальності 231 Соціальна робота ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» мали змогу взяти участь у змістовному тренінгу «Надання першої психологічної допомоги» (ППД). Захід відбувся в кабінеті ментального здоров’я коледжу, в сучасному та комфортному просторі для навчання.




Керівник тренінгу — Василь ЛЕЩУК, викладач і практичний психолог коледжу. Його фаховий досвід та вміння створити довірливий простір допомогли студентам не лише ознайомитися з теорією, але й відпрацювати ключові навички на практиці.
Чому це важливо для майбутніх соціальних працівників?
Програма тренінгу охопила основні принципи ППД, що є набором підтримуючих та практичних заходів для людей, які є в стані сильного дистресу.
Отож, сьогодні здобувачі освіти навчалися:
- слухати без осуду: освоїли техніки активного слухання та встановлення контакту з особою в кризовій ситуації;
- створювати безпеку: зрозуміли, як досягти відчуття безпеки та спокою для людини, що переживає стрес;
- оцінювати потреби: набули навичок виявлення нагальних потреб (фізичних і емоційних) та надання відповідної практичної підтримки;
- запобігати шкоді: отримали знання про те, як не нашкодити своїми діями чи словами та як, коли необхідно, залучати професійну допомогу.


Проведення таких занять потрібне для опановування здобувачами освіти високого рівня практичної підготовки та розуміння важливості таких навичок у фаховій діяльності в сучасних реаліях. Тренінг «Надання першої психологічної допомоги» є одним з елементів у підготовці соціальних працівників, адже їхня робота передбачає взаємодію з людьми, які пережили травматичні події або перебувають у складних життєвих обставинах. Здобуті знання та вміння дозволять випускникам коледжу бути ефективними «першопомічниками» у сфері ментального здоров’я та якісно виконувати свою місію допомоги.







