КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ СПІВБЕСІДИ
На випробуванні, яке проходить у формі співбесіди, для складання абітурієнту пропонується 5-6 питань. Рівень знань оцінюється за якістю відповідей на поставленні питання.
Результати проведення випробування оцінюється за 200-бальною шкалою.
Особи, рівень знань яких оцінено нижче 100 балів, до участі у конкурсі для зарахування на навчання за результатами не допускаються.
200-бальна шкала | Вимоги до рівня знань |
100 |
- не повна відповідь (але не менш 60 % потрібної інформації) з незначними помилками у відповідях; - обрано не раціональний підхід до викладення відповіді. |
105 |
- розкрита тільки менша частина основних понять; - не точно використані основні категорії і поняття; - дані не повні відповіді за змістом питань; - не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення; - виникли проблеми в обґрунтуванні висновків, аргументацій; - немає відповіді на більшість додаткових питань. |
110 |
- розкрита тільки менша частина основних понять; - не точно використані основні категорії і поняття; - дані не повні відповіді за змістом питань; - не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення; - виникли проблеми в обґрунтуванні висновків, аргументацій. |
115 |
- розкрита тільки менша частина основних понять; - не точно використані основні категорії і поняття; - дані не повні відповіді за змістом питань; - не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення. |
120 |
- розкрита тільки менша частина основних понять; - не точно використані основні категорії і поняття; - дані не повні відповіді за змістом питань; - частково наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення. |
125 |
- розкрита тільки менша частина основних понять; - не точно використані основні категорії і поняття; - дані не повні відповіді за змістом питань; - не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення; - діалог з екзаменатором не вийшов; - виникли проблеми в обґрунтуванні висновків, аргументацій. - частково відповідає на додаткові питання. |
130 |
- розкрита тільки менша частина основних понять; - не точно використані основні категорії і поняття; - дані не повні відповіді за змістом питань; - не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення; - діалог з екзаменатором не вийшов; - виникли проблеми в обґрунтуванні висновків, аргументацій; - відповідає на більшість додаткових питань. |
135 | - розкриті основні поняття. |
140 |
- розкриті основні поняття; - сутність питань розкрита повно, логічно. |
145 |
- розкриті основні поняття; - сутність питань розкрита повно, логічно; - використані приклади , що ілюструють теоретичні положення. |
150 |
- розкриті основні поняття; - сутність питань розкрита повно, логічно; - використані приклади , що ілюструють теоретичні положення; - представлені різні точки зору на проблему. |
155 |
- розкриті основні поняття; - сутність питань розкрита повно, логічно; - використані приклади , що ілюструють теоретичні положення; - представлені різні точки зору на проблему; - відповіді обґрунтовані та послідовні. |
160 |
- розкриті основні поняття; - сутність питань розкрита повно, логічно; - використані приклади , що ілюструють теоретичні положення; - представлені різні точки зору на проблему; - відповіді обґрунтовані та послідовні; - повно і оперативно надані відповіді на додаткові запитання. |
165 | - відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз. |
170 |
- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз; - повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю. |
175 |
- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз; - повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю; - використані приклади, що ілюструють теоретичні положення. |
180 |
- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз; - повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю; - використані приклади, що ілюструють теоретичні положення; - представлені різні точки зору на проблему. |
185 |
- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз; - повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю; - використані приклади, що ілюструють теоретичні положення; - представлені різні точки зору на проблему; - відповіді обґрунтовані та послідовні. |
190 |
- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз; - повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю; - використані приклади, що ілюструють теоретичні положення; - представлені різні точки зору на проблему; - відповіді обґрунтовані та послідовні; - оперативно надані повні відповіді на запитання. |
195 |
- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз; - повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю; - використані приклади, що ілюструють теоретичні положення; - представлені різні точки зору на проблему; - відповіді обґрунтовані та послідовні; - оперативно надані повні відповіді на запитання; - частково розкриті і вжиті основні поняття. |
200 |
- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз; - повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю; - використані приклади, що ілюструють теоретичні положення; - представлені різні точки зору на проблему; - відповіді обґрунтовані та послідовні; - оперативно надані повні відповіді на запитання; - сутність питань розкрито повно; - розкриті і точно вжиті основні поняття; - приведено правильний узагальнюючий висновок. |