23.09. 2024р. викладачкою циклової комісії спеціальних електричних дисциплін Оксаною ДУДАР була проведена інтелектуальна гра «Кмітливі електрики». Пізнавальна діяльність людини починається від її народження. Потреба в пізнанні закладена природою як необхідність здобування досвіду. Гра багатогранна, вона розвиває, виховує, розважає, соціалізує. Але історично одна з головних її задач — навчання. З моменту свого виникнення гра постає основною формою відтворення реальних життєвих ситуацій, сприяє виробленню необхідних людських рис, якостей, навичок, звичок, розвитку здібностей.
Сучасна педагогіка та психологія спрямовує свої зусилля на те, щоб виявити здібності та приховані можливості здобувача освіти, що і являється передумовою гармонійного розвитку особистості. Цього можна досягти лише впровадженням таких методів, засобів та організаційних форм навчання, які б активізували пізнавальну діяльність студентів, розвиваючи їх здібності, привчали працювати самостійно і творчо. На мою думку, необхідно домогтися того, щоб кожен працював активно та захоплено.
Використовуючи на парі елементи гри, створюється доброзичливий, бадьорий настрій, підтримується бажання вчитися. В грі брали участь дві команди «Фаза» і «Нуль». Гра складалась з 5 етапів а саме: «Лінивому не розгадати, кмітливому на роздуми секунда», «Головоломка», «Битва капітанів», «Встав палицю в колеса», «Вірю - не вірю». Було багато різноманітних питань на логіку, по професії, а також задачі. Команди активно відповідали і розв’язували завдання, в результаті виграла команда «Фаза».
Саме сучасні інноваційні педагогічні технології дозволяють максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу, надають можливість створити такі умови, коли всі залучаються до активної, творчої навчальної діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватися, співпрацювати, критично мислити, відстоювати свою позицію.