8 квітня в групі Сп-11 викладачкою циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій Анною ВОВК проведено інтерактивне заняття з математики із застосуванням дидактичної гри.
Інтерактивні методи навчання — це спосіб взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу, під час якого слухачі перестають грати пасивну роль і активно долучаються до роботи.
Інтерактивні технології навчання роблять освітній процес більш цікавим та ефективним.
Використання дидактичної гри у поєднанні з іншими методами навчання є одним з ефективних шляхів активізації навчальної діяльності студентів, оскільки дозволяє: підвищити інтерес студентів до навчання, рівень сформованості пізнавального інтересу, загальний рівень групової згуртованості.
Студенти групи показали себе активними учасниками математичної вікторини. Найбільшу кількість балів набрали: Оксана ГУМНИЦЬКА, Артем СУШКО та Владислав ВЕГЕРА.
Важливим є те, що під час навчальної гри відбувається багаторазове повторення матеріалу в різноманітних формах. Гра стимулює інтелектуальну діяльність здобувачів освіти, вчить прогнозувати, досліджувати та перевіряти правильність прийнятих рішень і висунутих гіпотез, виховує культуру спілкування, формує вміння працювати в колективі.