SEPARATED SUBDIVISION OF
NATIONAL UNIVERSITY OF LIFE AND ENVIRONMENTAL SCIENCES OF UKRAINE
BEREZHANY PROFESSIONAL COLLEGE
A
A
A
HOME COLLEGE BUILDING
DAY OF KNOWLEDGE 2017
STUDENT OF THE YEAR. NATALIA LEKHNYAK
OUR COLLECTIVE
OUR STUDENTS
Заняття-тренінг «Я-маркетолог»

Заняття-тренінг «Я-маркетолог»

Маркетингова робота

не завершується ніколи.

Її суть у вічному русі.

 Ми маємо робити нововведення щодня

Бет Комсток.

З нагоди міжнародного Дня маркетолога. яке відзначається щороку 25 жовтня, в групі Сп 41/31Ск було проведено заняття - тренінг «Я - маркетолог».

Маркетинг - це значно глибше та всеосяжне поняття, ніж просто просування, реклама та продажі. У найширшому розумінні маркетинг - це узагальнююче поняття, яке, серед іншого, визначає місце підприємства на ринку по відношенню до конкурентів, його конкурентні переваги, а також вибір підприємством перспективних сегментів ринку, які воно планує обслуговувати.

Маркетинг, крім того, що дозволяє визначити перспективні сегменти ринку (і свідомо відмовитись від тих сегментів ринку, з якими ми співпрацювати не збираємося), також включає у себе і взаємозв’язок із клієнтами - учасниками тих сегментів ринку, які ми для себе відібрали.

Маркетинг потрібен будь-якому бізнесу незалежно від його розміру або галузі. Це постійне вдосконалення та творчий підхід до роботи.

Основною метою тренінгу, що проходив 25 жовтня, було формування умінь і навичок з маркетингу, сфери його використання в професії.

Під час тренінгу здобувачі освіти об’єдналися в команди. Необхідно було створити фірму, розробити для неї товарний асортимент, логотип, рекламний слоган.

2

3

В кінці заняття було проведено обговорення результатів роботи в групах.

Студенти проявили свій креатив, високу активність під час заняття, здорову конкурентну боротьбу та азарт до перемоги.

Ірина ПАЛІНСЬКА,

викладачка циклової комісії

спеціальних економічних дисциплін