ШАНОВНІ КОРИСТУВАЧІ ТА ВІДВІДУВАЧІ САЙТУ!

У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ЗМІНОЮ ДОМЕННОГО ІМЕНІ kolege.bati.ber.te.ua НА batk.nubip.edu.ua

ПРОСИМО ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ НА СВОЇХ РЕСУРСАХ ТА ВИКОРИСТОВУВАТИ НОВУ WEB-АДРЕСУ

  • DEN_ZNAN_2017
  • 6
  • 1
  • 2
  • DVD_2017
  • VIZAVI_2017
  • Conferencia_28.02.2017
  • SOVA_2016
  • 3
  • 4
  • 5

PEDRADA 18.10.2017

LINE V4.2

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Запрошуємо Вас до участі у регіональній науковій конференції приуроченій 75-річчю утворення Української Повстанської Армії.

«УКРАЇНСЬКА ПОВСТАНСЬКА АРМІЯ У БОРОТЬБІ ЗА УКРАЇНСЬКУ ДЕРЖАВНІСТЬ»

Конференція відбудеться на базі ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний коледж» 19 жовтня 2017 р.

Detalnishe v2

LINE V4.2

УВАГА!

У меню «НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА» з’явився розділ «ДОКУМЕНТАЦІЯ ВИКЛАДАЧА», в якому будуть розміщуватися бланки та документи для викладачів. Зараз є доступним для завантаження «Журнал обліку роботи викладача» та Положення про планування та облік роботи педагогічних працівників ВП НУБІП України «Бережанський Агротехнічний Коледж» на 2017-2018 н. р.

Berezh 020 17

×

Повідомлення

There is no category chosen or category doesn't contain any items

5 вересня відбулося перше у 2017-2018н.р. засідання педагогічної ради Бережанського агротехнічного коледжу, на якому окреслено головні пункти роботи колективу.

Привітавши усіх з початком нового навчального року та літніх іменинників (Вовк Г. С., Соколовську І. Я., Тернову І.В. і ШтогринаС.С.) з ювілеями, директор ПилипишинС.І. почала доповідь: навела статистику вступної кампанії 2017 р. та озвучила прогнози на майбутнє. Набір здійснено успішно, але профорієнтаційна робота щодо контингенту студентів у коледж і продовження навчання випускників коледжу в Університеті в 2018 році уже сьогодні має бути в пріоритеті кожного викладача і працівника нашого вузу – основна думка доповіді директора.

Головний бухгалтер ГаховськаМ.М., доповідаючи про фінансовий стан коледжу на початок навчального року, продовжила мову директора про важливість набору студентів контрактної форми навчання, аби наповнювати спецфонд.

Далі за порядком денним: розглянули та схвалили Положення про соціальні стипендії; затвердили графік навчального процесу; розглянули зміни у навчальні плани з окремих предметів та зміни до оформлення графічних частин курсових та дипломних проектів; вислухали ряд зауважень щодо оформлення документації з техніки безпеки в лабораторіях і необхідності економного використання енергоресурсів упродовж навчального року.

Жваве обговорення питань порядку денного тривало й після закінчення засідання. Отож, робота в 2017-2018н.р. розпочалася.

Секретар педагогічної ради коледжу

Зборівська О.М.

Жовтень 2017
Пн В Ср Ч Пт Сб Н
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

UKC 170х67

CodeSlider - Joomla 2.5 simple slideshow module